Un eveniment energizat de Power Horse
Antena 3 şi revista Top Gear prezintă luni, 22 martie, la Movieplex Cinema din Plaza România, începând cu ora 20:00, în avanpremieră, episodul filmat în România de Clarkson, Hammond şi May, al celei mai tari emisiuni auto din lume. În plus, în aceeaşi noapte, pentru fanii Top Gear, Antena 3 oferă un maraton de curse şi umor britanic, întregul sezon 13 al emisiunii cu acelaşi nume.
„Noaptea fanilor Top Gear e, de fapt, un fel de spirală a iubirii între oameni cărora le place să facă mişto unii de alţii. Fără sex, desigur… Şi, mai mult decât atât, e ocazia perfectă să te bucuri împreună cu alţi 399 de oameni de cel mai bun PR făcut vreodată României” a declarat Costin Giurgea, redactor-şef al revistei Top Gear.
Evenimentul este, de fapt, un pretext pentru a anunţa că pe 26 martie, de la ora 23:05, Antena 3 va difuza episodul filmat în România. Fanii emisiunii pot câştiga o invitaţie la avanpremiera de luni accesând www.antena3.ro sau www.topgear.ro. “Ne întâlnim să discutăm despre colecţia de primăvară care rulează deja pe şosele, despre maşinile pe care le avem şi mai ales despre cele pe care ni le dorim. Informaţiile ne sunt furnizate de către cei 3 formidabili Top Gears în fiecare vineri seară, la Antena 3” a declarat Carla Donciu, PR & Promotion Officer Antena 3.
După Clarkson, May şi Hammond, Top Gear aduce pentru prima oară în România şi Augmented Reality, tehnologia care înceţoşează şi mai tare linia dintre realitate şi realitatea virtuală. Practic, prin acest proiect, revista deschide calea prin care o revistă tipărită poate face saltul către conţinut video, audio şi animaţie 3 D.
Proiectul on line îşi face debutul cu trailerul emisiunii Top Gear, episodul filmat în România.
//www.topgear.ro/blog/2010/03/si-pana-la-urma-care-e-treaba-cu-coperta-tg-de-martie/
Top Gear a ajuns cea mai cunoscută revistă auto din lume cu ajutorul show-ului TV, fiind a doua emisiune din lume cea mai vizionată după Oprah. Emisiunea Top Gear atinge un public din peste 94 de ţări şi rămâne fidelă conceptului de a face maşinile distractive. În cele 49 de ediţii internaţionale în care Top Gear are ediţii locale, concurenţa este practic spulberată, revista ocupând locul 1 pe segmentul auto. În acelaşi timp, Top Gear îşi propune să ocupe acelaşi loc şi în zona revistelor pentru bărbaţi.
Antena 3 este televiziunea de ştiri parte a INTACT Media Group.
Evenimentul este susţinut şi energizat de Power Horse.
Power Horse promovează un concept care a înregistrat un succes fulminant în mai mult de 50 de ţări din întreaga lume – legenda “calului”, eliberarea forţei şi a energiei noastre elementare. Când vine vorba de efectul pe care îl produce, POWER HORSE pune în lumină imperativul “Free your energy! / Eliberează-ţi energia!”. Băutura conţine un mix special de taurină, cofeină şi vitaminele B12, B2 şi B6. Aceste ingrediente sunt cele care eliberează energia consumatorului, forţa care aşteaptă să fie descătuşată în fiecare dintre noi. Un produs ideal ca gust şi efect. O “formă concentrată de energie”, potrivită pentru adulţi. O băutură energizantă care îţi dă putere reală; nerecomandată celor care nu ştiu să se distreze!
PowerHorse este importat şi distribuit în România de către ADN Purchasing.
{mosloadposition user10}