*Road show unitar în 8 orașe în perioada iunie-noiembrie 2012*
*Bilete disponibile din 21 mai, pe ticketfan.ro și biletoo.ro, în rețeaua de magazine Flanco, la Sala Palatului, în magazinul Unirea și în librăria Anthony Frost*
4 ACE și MSA Events prezintă Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012 într-un turneu de excepție în 8 orașe din țară. La București, evenimentul va avea loc pe 15 iunie, la Sala Palatului și se va bucura de prezența inițiatorului Jean Marie Boursicot. Pentru prima dată, evenimentul ajunge într-un road show unitar în diferite puncte din țară – Constanța, Brașov, Galați, Arad, Iași, Timișoara, Cluj, în perioada august-noiembrie.
Sub conceptul de “energie pentru creativi”, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012 este un eveniment complex care plasează spectacolul vizionării celor mai bune reclame din toată lumea într-un cadru dinamic, alimentat de concerte, mini-evenimente și concursuri de creativitate. 8 ore, 290 de reclame din toată lumea, record de reclame românești selectate – 13 și aproximativ 10.000 de persoane așteptate în toată țara sunt coordonatele principale ale unui show cu greutate în lumea advertising-ului, eveniment devenit deja tradiție.
“Ediția din acest an vine cu o surpriză de proporții și, în același timp, cu o onoare pentru advertising-ul românesc, esența întregii selecții fiind redată de spotul iqads.ro “Gelozia” care deschide evenimentul. Selecția din 2012 văzută în toată lumea cuprinde 13 reclame românești, cea mai mare expunere de până acum, iar Jean Marie Boursicot va fi prezent la București să ne explice cum s-a produs această îndrăgostire de publicitatea românească.”, afirmă Dan Chișu, producătorul evenimentului.
Parteneri
Partenerul principal al evenimentului este Flanco.
„Susținerea unui astfel de eveniment este un pas firesc pentru un business ale cărui valori de bază sunt creativitate, consultanță, deschidere și mobilitate. Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un happening cu tradiție și recunoaștere în industria advertisingului și suntem onorați să fim sursă de energie pentru acest eveniment național, ducându-l totodată mai aproape de consumatorii din toată țara.” a declarat Violeta Luca, Deputy CEO Flanco.
Coca-Cola susține, de asemenea, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012, evenimentul de advertising al anului.
Parteneri media
Partenerii media ai evenimentului sunt postul de televiziune MTV, postul de radio Pro FM, publicațiile Playboy, The One, InStyle și Șapte Seri, site-urile playboy.ro, one.ro, apropo.ro, 220.ro, precum şi Cocor Media Channel, reţelele Euromedia și Oops. În plus, Noaptea Devoratorilor de Publicitate este susținută de platforma de profil iqads.ro.
Biletele sunt disponibile începând cu data de 21 mai pe ticketfan.ro și biletoo.ro, în rețeaua de magazine Flanco, la Sala Palatului, în magazinul Unirea la parter și în librăria Anthony Frost prețurile fiind, în funcție de categorie, de 40 lei, 60 lei, 70 lei.
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate:
Noaptea Devoratorilor de Publicitate a devenit datorită ingredientelor sale – bună dispoziție, creativitate, pasiune pentru reclame – unul dintre cele mai așteptate și mai apreciate evenimente de la noi din țară. Spectacolul imaginat de Jean Marie Boursicot a fost prezentat în România, pentru prima dată, în 1995.
Jean Marie Boursicot, cinefil înrăit încă de la vârsta de 3 ani, a imaginat conceptul Nopții Devoratorilor de Publicitate pe vremea când bătea cinematografele din Marseille. Înregistrat în Cartea Recordurilor pentru colecția sa mamut de filme publicitare, 700.000 la număr, care se îmbogățește anual cu 10.000-20.000 de clipuri, Jean Marie Boursicot și-a văzut visul cu ochii în 1981, la Kinopanorama.
În fiecare an, peste 40 de țări se bucură de maratonul creațiilor publicitare, iar Noaptea Devoratorilor de Publicitate se întinde de la Vladivostok la New York, trecând prin Praga, Singapore, Insulele Mauritius, Panama, Sydney sau Hong Kong. Spectacolul adună producții publicitare din peste 60 de țări, întinse pe parcursul a șase ore.