NNC Services, lider în marketing B2B pentru companiile din domeniul IT&C, anunță că a devenit prima agenție din România acreditată de HubSpot pentru servicii de onboarding. Această acreditare vine în completarea statutului NNC Services de partener Hubspot Platinum.
Acreditarea HubSpot Onboarding validează abilitățile și experiența strategică necesare pentru a susține clienții în achiziția și integrarea HubSpot, cea mai cunoscută platformă de automatizare a activităților de marketing și vânzări. Pe lângă cunoștințele specifice de utilizare a platformei, pentru a obține această acreditare, agenția a dovedit că stăpânește excelent elemente de management al proiectelor, managementul schimbării și că dă dovadă de profesionalism pe parcursul procesului de înrolare în platformă.
Pentru a obține acreditarea HubSpot Onboarding, NNC Services a parcurs un proces riguros de pregătire și două runde de selecție. Etapa de eligibilitate este disponibilă doar partenerilor Platinum, Diamond sau Elite și care au cel puțin trei angajați care au dobândit minimum 10 certificări HubSpot dedicate nu doar folosirii platformei, ci și metodologiei inbound. În procesul de selecție, s-a ținut cont si de experiența și metodologia aplicată până acum de către NNC Services pentru onboardingul companiilor clienți.
„Suntem parteneri HubSpot încă din 2015 și am obținut statutul curent de Platinum Partner în 2019. În toți acești ani, am ajutat cu succes peste 100 de clienți să-și dezvolte afacerile cu ajutorul HubSpot. Știm că adoptarea de noi instrumente digitale sau migrarea bazelor de date complexe dintr-un alt CRM poate fi provocatoare, dar suntem întotdeauna pregătiți să creăm o fundație solidă care să servească obiectivelor de business ale clienților, să conecteze procesele interne și să economisească timp și efort pe termen lung. Până în prezent, am înrolat în HubSpot peste 50 de companii, iar la momentul actual oferim servicii de suport HubSpot pentru 21 de companii. Acreditarea primită ne recunoaște eforturile, expertiza și abordarea orientată înspre creșterea clienților alături de care lucrăm.”, a declarat Monica Condrache, Head of Marketing Automation la NNC Services.
Implementarea HubSpot cu ajutorul partenerilor potriviți asigură o experiență personalizată, eficientă și simplificată de onboarding. Această soluție de automatizare ajută procesele companiilor să țină pasul cu ritmul în care se dezvoltă afacerea, unificând într-o interfață intuitivă multiple direcții care ar trebui să lucreze colaborativ pentru a-și atinge obiectivele de sales, marketing, customer service. Integrând și automatizând procesele, companiile obțin nu doar claritate și eficiență sporite, dar și costuri mai mici pentru atragerea clienților.
„NNC Services are un portofoliu de clienți care include companii IT și furnizori de servicii inovatoare sau lideri pe piața românească și internațională. Acești clienți se bazează pe strategiile noastre de marketing pentru a obține vânzări și vizibilitate pe piață. Experiența noastră în domeniul tehnologiilor de marketing, certificările noastre și gama extinsă de servicii oferite utilizatorilor HubSpot contribuie la succesul campaniilor noastre de marketing. Clienții noștri mulțumiți din sectorul IT&C atestă eficacitatea colaborării cu noi, atât la nivel local, cât și internațional.”, declară Oana Lefter, Managing Partner NNC Services.