Anul acesta se împlinesc 100 de ani de la apariția primului produs NIVEA pentru bărbați, iar pentru a marca acest moment special, compania a anunțat reînnoirea parteneriatului cu una dintre cele mai renumite echipe de fotbal din lume – Real Madrid.
De la săpunul pentru ras la unul dintre cele mai importante branduri de îngrijire din lume
Încă din anul 1922 când a lansat săpunul de ras pentru cei care se bărbiereau, NIVEA MEN a devenit unul dintre liderii globali pe categoria de produse de îngrijire pentru bărbați. În 1980 a fost lansată gama clasică de ras, în 1990 gama NIVEA MEN Sensitive, urmând ca în 2014 barbații din întreaga lume să facă cunosțintă cu NIVEA MEN Creme.
Pe parcursul celor 100 de ani, NIVEA MEN s-a concentrat pe dezvoltarea unor linii de produse inovative care să îndeplinească nevoile tot mai diverse ale bărbaților. Astăzi, NIVEA MEN oferă nu doar produse pentru îngrijirea pielii, ci și produse de styling, geluri de duș și deodorant.
Privind cu responsabilitate spre viitor mai sustenabil
Cele mai recente lansari de produse NIVEA MEN se concentrează nu doar pe îngrijirea pielii bărbaților, dar și pe responsabilitatea față de mediul înconjurător. De la sfârșitul anului 2021, toate produsele NIVEA MEN sunt lipsite de microplastic, aproape toate ambalajele sunt sau vor deveni reciclabile, iar dezvoltarea de formule sustenabile râmâne o prioritate, la fel și calitatea pe care consumatorii o cunosc și o iubesc. Obiectivul NIVEA MEN este ca până în 2030 spațiile de producție să devină neutre din punct de vedere al impactului climatic.
Totodată, se acordă o atenție deosebită asupra ingredientelor folosite – de exemplu, gama NIVEA MEN Sensitive Pro are la bază ulei natural din semințe de cânepă și vitamina E, pentru a reduce senzația de piele uscată și iritată până la 24 de ore.
Parteneriate relevante pentru bărbați
Pentru a fi cât mai relevanți pentru bărbații din întreaga lume, NIVEA MEN a creat parteneriate de lungă durată cu unele dintre cele mai cunoscute și de succes cluburi de fotbal – Real Madrid, Liverpool și Paris Saint-Germain. Având aceleași valori, dar un public extrem de divers, aceste parteneriate celebrează diversitatea și ideea de a fi împreună. Vizitează https://www.nivea.ro/noudela-nivea/niveamen-100years-of-skin-care pentru mai multe informații despre cei 100 de ani legendari de îngrijire a pielii.