Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

NIVEA lansează caravana #LikeYourself, un proiect educațional ambițios, dedicat adolescentelor

Începând din octombrie 2016, caravana NIVEA #LikeYourself va vizita liceele din țară pentru a le vorbi elevelor despre importanța îngrijirii pielii

În era rețelelor de socializare, părerea celorlalți face parte din stilul nostru.

Noua măsură a popularității și a încrederii în noi au devenit like-urile de pe Facebook sau Instagram, fenomen accentuat în rândul adolescentelor. În acest context, NIVEA România anunță lansarea campaniei #LikeYourself, un proiect educațional ambițios care își propune să transmită, fetelor, că îngrijirea este primul pas pentru a avea încredere în ele și pentru a se simți bine în pielea lor.


Ideea campaniei #LikeYourself a pornit de la un studiu recent*, conform căruia doar 10% dintre românce consideră că este important să aibă grijă de pielea lor, România situându-se pe ultimul loc în regiune la acest capitol. Rezultatele cercetării mai arată că, în anul 2015, doar una din trei gospodării din țara noastră a achiziționat cel puțin o dată pe parcursul unui an o cremă de față sau de corp.

Pentru că obiceiurile de îngrijire se formează în adolescență, campania #LikeYourself se adresează tinerelor, cu provocarea de a-și da primul Like ele însele și de a deveni o sursă de inspirație pentru cei din jur. Demersul este susținut de trei dintre cele mai apreciate bloggerițe din fashion & beauty, Andreea Ibacka, Laura Mușuroaea și Maria Dragason (Special Koko). Pentru anunțarea campaniei #LikeYourself, cele trei ambasadoare au pregătit un manifesto care explică proiectul și surprizele pregătite de NIVEA.

„Adolescența este perioada în care ne conturăm atitudinile și ne formăm multe dintre obiceiurile cu privire la rutina noastră de îngrijire. De aceea, e foarte important să primești informația potrivită la momentul potrivit. Prin campania #Likeyourself ne propunem să fim alături de consumatoarele noastre de mâine și să le transmitem că îngrijirea este primul pas spre a se simți bine în pielea lor”, a declarat Carmen Pavel, Marketing Manager, Beiersdorf România.

Caravana NIVEA #LikeYourself începe turul național pe 25 octombrie.

În fiecare liceu, va avea loc o sesiune de o oră în care echipa NIVEA va discuta cu adolescentele despre importanța îngrijirii pielii.

Pentru ca sesiunea să fie interactivă și interesantă, NIVEA a lansat și aplicația de mobil #LikeYourself, prin care elevele au acces la informații despre rutina de îngrijire și produsele care li se potrivesc, sfaturi și recomandări de îngrijire și make-up, quizuri și concursuri.

De asemenea, trei adolescente înscrise în aplicație vor avea șansa să câștige premiul cel mare: câte o sesiune de shopping alături de ambasadoarele campaniei și o ședință foto pentru coperta unei reviste glossy care va fi menționată ulterior.

Pentru a afla mai multe detalii despre campania #LikeYourself, urmăriți site-ul NIVEA și pagina de Facebook.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.