Nicki Minaj a postat o imagine pe contul personal de Instagram. În descriere, ea a vorbit despre etichetarea sa ca “The Bad Guy”. La ce se referea? În cadrul Săptămânii Modei de la Milano, am aflat: Minaj a apărut la magazinul Diesel din San Babila pentru un mini-catwalk show și prezentarea care a adus în lumina reflectoarelor lansarea Haute Couture.
Haute Couture este noul mesaj îndrăzneț transmis de Diesel. Acesta declară concis: the more hate you wear, the less you care. Nimeni nu este imun la primirea mesajelor negative ȋn mediul online. Ascunderea și reprimarea trăirilor cu privire la acestea nu va ajuta pe nimeni. Haute Couture este o colecție unică, concepută pentru a descuraja ura prin preluarea negativității primite online și transformarea ei în mesaje pe care le putem purta cu mândrie.
Minaj este capul de afiș al campaniei Diesel Haute Couture și nu este străină de a primi răutăți online. Teaserul ei de pe Instagram a rulat în paralel cu un efect personalizat aplicat în magazinul Diesel din San Babila, pe vitrinele căruia a fost desenat mesajul graffiti “DIESEL IS DEAD”. Ȋntre postarea lui Minaj și mesajul cu iz de vandalism de la Diesel, au început să apară și anumite zvonuri în Milano.
Încă de la 6:00 AM, fanii au început să își dea seama de ce urmează și au format o coadă în Piața San Babila. La ora 6:00 PM, când a început evenimentul, o mulțime uriașă de admiratori care își așteptau regina era deja formată.
A urmat o scurtă prezentare de modă în deschiderea evenimentului, care a avut loc în afara magazinului. Zece modele au apărut pe o scenă cu covor roșu, fiecare purtând câte un look din colecția Haute Couture.
La final, Minaj a înschis defilarea și a pozat cu fanii, după care a urmat o sesiune de autografe. Organizarea evenimentului în afara buticului a dat ocazia fiecărui fan al lui Minaj să participe.
Ulterior a avut loc un mic eveniment privat în interior, unde fondatorul Diesel, Renzo Rosso a întâmpinat mai multe celebrități italiene și internaționale și prieteni apropiați.
Campania Haute Couture a fost lansată oficial pe data de 19 septembrie și include, alături de Minaj, și alte personalități printre care Gucci Mane, Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In și Jonathan Bellini.