despre noile bune practici in strategii de comunicare pe timp de criza
Pe 15 decembrie, în cadrul conferinţei internaţionale IAA “Industria de marketing&comunicare şi criza economică” Nick Baum va prezenta “Disrupt Crisis!”, un instrument de management strategic lansat la Paris în luna octombrie. Disrupt Crisis! are ca obiectiv re-organizarea priorităţilor pentru actorii şi stakeholderii de pe diferite pieţe, din perspectiva actualei crize economice.
Instrumentul aparţine reţelei TBWA\, şi are deja ca utilizatori companii multinaţionale din Franţa şi Germania care au înţeles că actuala criză economică este o oportunitate de iniţiere sau accelerare a schimbării pentru creştere viitoare, şi au căutat să genereze atât eficienţă în schimbare, cât şi o restructurare benefică pe termen mediu şi lung.
Prin “Disrupt Crisis!” companiile vor reuşi nu doar să continue să se dezvolte, ci să fie mai puternice şi să profite la maximum de răsturnarile de situaţie şi echilibru pe pieţele unde activează.
În cadrul conferinţei, Vicepreşedintele TBWA\ Europe va prezenta cele patru etape ale programului “Disrupt Crisis”:
1. Diagnoza stakeholderilor: această etapă implică discuţii cu stakeholderii pentru corela şi prioritiza opiniile despre diferite direcţii ale schimbării, indiferent de nivel (financiar, vânzări, marketing, HR, mediu, etc.).
2. O Zi de Disrupt Crisis!: pe baza Diagnozei, o sesiune de strategie creativă cu factorii decizionali ai companiei pentru a creiona idei de schimbare în fiecare dimensiune.
3. Stakeholders’ Session: o întâlnire generala a stakeholderilor (on şi offline) pentru a prioritiza schimbările ce urmează a fi implementate, pornind de la ideile enunţate în timpul Zilei Disrupt Crisis!.
4. Implicaţii financiare ale schimbării: o recomandare de investiţie pentru reflectarea schimbării, realocarea bugetului de marketing şi comunicare pentru a oferi suport maxim schimbărilor propuse.
Alături de Nick Baum, vorbitori de renume precum Mugur Şteţ (Purtător de cuvânt al BNR), Yonathan Dominitz (Managing Partner MindScapes), Mihai Ghyka (Membru al Senatului IAA, Fost Director General InBev), Cristina Simion (Managing Director Edipresse AS) şi Emil Hurezeanu (Preşedinte Realitatea – Caţavencu) vor analiza caracteristicile perioadelor de criză, rolul mass-media, al marketingului şi al comunicării, precum şi atitudinile specifice consumatorilor în situaţiile de criză.
{mosloadposition user10}