La fel cum orice companie “care se respecta” are nevoie de un brand, un logo, o identitate, precum si de un website sau / si de o pagina de Facebook, tot asa devine o cerinta obligatorie in business existenta unei strategii de SEO – adica optimizare pentru motoare de cautare. Practic, degeaba esti online, daca nu esti usor de gasit.
Publicitatea clasica online functioneaza astazi prea putin pentru companiile mici si medii, in lipsa unor bugete foarte generoase. Pe de alta parte, a nu folosi la maximum potentialul internetului este o greseala majora pe care unele afaceri si le permit. O astfel de greseala poate fi aparent “acceptabila” pentru unele companii care au, prin alte mijloace, un flux “suficient” de clienti, insa niciun business de succes nu ar trebui sa se multumeasca primind putin, cand se poate mult mai mult (simplu, repede, ieftin).
Pentru multe alte companii insa, a nu folosi resursele online poate insemna iesirea de pe piata, mai deveme sau mai taziu… Si asta pentru ca mare parte din publicul dinamic, activ, este deja acolo, online, asteptand sa fie “conectat” cu furnizori de produse sau servicii.
Exista, in cazul unor antreprenori, conceptia gresita cu privire la promovarea online – si anume ca aceasta ar fi importanta doar pentru e-commerce si pentru furnizorii de servicii online. Gresit! Promovarea online, inclusiv partea de seo, este extrem de importanta chiar si pentru afacerile care de fapt nu vand nimic online. De exemplu, se pot promova online extrem de eficient cafenele, restaurante, service-uri auto, diverse ateliere, firme prestatoare de servicii offline. Si asta pentru ca pana si cei care folosesc servicii offline, tot online se informeaza de cele mai multe ori!
Pentru seo, merita atentie oferta inseo, intrucat este bine sa apelezi la o firma de specialitate in domeniu, pentru a avea siguranta unei strategii corect realizate si implementate.
“Seo este o stiinta, stiinta ce are ca scop cresterea traficului pe website-ul dorit, folosind diverse tehnici de optimizare a factorilor de cotatie interni si externi. Fara a gresi, se poate spune ca seo solicita din partea celui implicat o combinatie de cunostinte tehnice de programare, search_engine_optimizationdesign si marketing, precum si o serie de abilitati psihice dintre care un trebuie sa lipseasca rabdarea, puterea de convingere si perseverenta. De aceea, oricine este interesat sa se implice ca profesionist in acest domeniu, trebuie sa inteleaga corect eforturile pe care le implica acest demers”, se mentioneaza pe inseo.ro, website-ul unde se pot gasi informatii detaliate pe aceasta nisa de promovare online.