De curând întors de la târgurile internaţionale de la Dusseldorf si Paris, cel mai apreciat brand de prêt-à-porter feminin din România, NICHI–CRISTINA NICHITA, va participa la cea de a noua ediţie a ROMANIAN FASHION WEEK – cel mai important eveniment dedicat modei romaneşti – ce se va desfasura în perioada 26-27 mai, la Sala Sporturilor din Iaşi.
De curând întors de la târgurile internaţionale de la Dusseldorf si Paris, cel mai apreciat brand de prêt-à-porter feminin din România, NICHI–CRISTINA NICHITA, va participa la cea de a noua ediţie a ROMANIAN FASHION WEEK – cel mai important eveniment dedicat modei romaneşti – ce se va desfasura în perioada 26-27 mai, la Sala Sporturilor din Iaşi.
Aflat la a patra participare la ROMANIAN FASHION WEEK, brand-ul iesean prezintă în seara de 26 mai, în premieră pentru România, colecţia toamnă-iarnă 2006-2007. Expusă anterior în cadrul saloanele internaţionale de modă din Europa, colecţia Elective aduce în atenţie eleganţa clasică a anilor ’60, cu accente retro, plasând în scenă femeia de afaceri, seducătoare, femeia de înaltă clasă, sofisticată. Femeia bad girl-glam diva, al cărei look te învăluie în mister, te cucereşte prin farmec şi te provoacă prin extravaganţă. E un joc al contrastelor, feminitatea cu accente masculine, un joc de forţe: de atracţie, provocator, şi de putere, dominator.
Eleganţa NICHI–CRISTINA NICHITA în aplauze şi la Paris!
Colecţia Elective s-a facut remarcată la categoria prêt-à-porter, în cadrul Salonului Internaţional de Modă Interselection, ce s-a desfăşurat în perioada 9-11 mai, în Franţa, succes despre care presa franceza de specialitate a dedicat un articol.
“Nichi – une élégance joyeuse” (Nichi – o eleganţă veselă), aşa cum Fashion Daily News, revistă franceză de modă, a definit conceptul vestimentar al brand-ului NICHI–CRISTINA NICHITA, si-a demonstrat supremaţia pe segmentul prêt-à-porter clasic-elegant, cu adresabilitate către femeia de succes.
“NICHI înseamnă garanţia calităţii şi a eleganţei, e o promisiune a valorii. Deţinem măsura preciziei în tot ceea ce întreprindem: acurateţea croiului, execuţia impecabilă, design-ul modern, finisajele perfecte, grija pentru detaliu … o linie precisă, în perfectă armonie cu personalitatea purtătorului”, declară Cristina Nichita.
NICHI-CRISTINA NICHITA deţine magazine proprii în ţară, în oraşele: Iaşi (Iulius Mall,etaj I), Bucureşti, Constanţa, Oradea, Piatra Neamţ, Timişoara şi Piteşti.
{mosloadposition user10}