Antena 1 lider de piaţă atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile
Ziua de ieri a fost una extraordinarã pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã. Atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Observatorul dimineţii, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Acces Direct, Next Star şi Un show pãcãtos s-au impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media.
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.3% şi o cotã de piaţã de 17.5% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Whole Day (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.3 |
17.5 |
185 |
Pro TV |
3.1 |
16.7 |
176 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban înregistrând un rating mediu de 9.6% şi 18.6% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În medie, peste 1 007 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Prime Time (19:00-23:00) |
Antena 1 |
9.6 |
18.6 |
1007 |
Pro TV |
7.9 |
15.3 |
828 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.3% şi 30.6% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.6% şi 24.1% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Observatorul diminetii (06:00-08:00) |
Antena 1 |
3.3 |
30.6 |
185 |
Pro TV |
2.6 |
24.1 |
146 |
Cea de-a opta ediţie a emisiunii Next Star s-a impus ca lider detaşat de piaţã, atât pe segmentul comercial, cât şi în rândul targeturilor urban şi naţional. Astfel, emisiunea prezentată de Dan Negru a fost urmãrită asearã în medie de peste 500 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 8.9% şi 20.1% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci doar 7.3% rating şi 16.5% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Next Star (20:29-23:04) |
Antena 1 |
8.9 |
20.1 |
501 |
Pro TV |
7.3 |
16.5 |
409 |
Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul publicului all urban, Next Star atingând cifre aproape duble faţã de programul oferit de Pro Tv. Cu un rating mediu de 11.1% şi 21.1% cotã de piaţã, postul din Bãneasa s-a impus ca lider detaşat de audienţã şi la nivel urban.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Next Star (20:29-23:04) |
Antena 1 |
11.1 |
21.1 |
1159 |
Pro TV |
6.8 |
13 |
715 |
În minutul de aur, 22:01, înregistrat pe momentul micuţei Mara Balint, alături de Ovidiu Cuncea, actor la Teatrul Naţional, Next Star a adus în faţa micilor ecrane aproape 2 687 0000 de telespectatori la nivel naţional.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
22:01 |
14.1 |
27 |
2687 |
5.2 |
10 |
997 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 19.6% şi un rating mediu de 2.8% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 8.9% şi un rating mediu de 1.3 procente.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa pentru fiul DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
2.8 |
19.6 |
157 |
Pro TV |
1.3 |
8.9 |
71 |
Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Mãruţã”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 4.5% şi o cotã de piaţã de 18.7% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 4.2% rating şi 17.5% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Acces Direct (16:57-19:00) |
Antena 1 |
4.5 |
18.7 |
255 |
Pro TV |
4.2 |
17.5 |
238 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 281 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind în medie emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 5% şi o cotã de piaţã de 20 procente.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Un show pacatos (23:04-01:02) |
Antena 1 |
5 |
20 |
281 |
Pro TV |
4.1 |
16.3 |
228 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group