Antena 1 lider de piaţă la nivelul întregii zile
Telespectatorii au ales din nou Antena 1, conducând emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã, la nivelul întregii zile, Antena 1 fiind prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban. Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Acces Direct şi Un show păcătos s-au impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media. Next Star ocupă şi el prima poziţie în topul preferinţelor publicului din mediul urban.
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.9% şi o cotã de piaţã de 16.3% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Whole day (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.9 |
16.3 |
410 |
Pro TV |
3.5 |
14.6 |
368 |
Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul orei 16 a înregistrat ieri un rating mediu de 3% şi 16.9% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 1.9% şi 10.3% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Observator 16 (16:00-16:57) |
Antena 1 |
3 |
16.9 |
171 |
Pro TV |
1.9 |
10.3 |
104 |
Finala de popularitate a emisiunii Next Star s-a impus ca lider de audienţă în rândul telespectatorilor din mediul urban. Astfel, emisiunea prezentată de Dan Negru a fost urmãrită asearã în medie de peste 1 011 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 9.6% şi 19.1% cotã de piaţã la nivel
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Next Star (20:29-23:25) |
Antena 1 |
9.6 |
19.1 |
1011 |
Pro TV |
8.8 |
17.5 |
924 |
În minutul de aur, 21:25, înregistrat pe momentul micuţei Bianca, Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 305 0000 de telespectatori la nivel naţional.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
21:25 |
12.1 |
20.9 |
2305 |
7.1 |
12.3 |
1355 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 14.3% şi un rating mediu de 2.3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 8.1% şi un rating mediu de 1.3 procente.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa pentru fiul meu (14:00-16:00) |
Antena 1 |
2.3 |
14.3 |
129 |
Pro TV |
1.3 |
8.1 |
74 |
Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Mãruţã”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.2% şi o cotã de piaţã de 19.8% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 3.9% rating şi 14.7% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Acces Direct (16:57-19:00) |
Antena 1 |
5.2 |
19.8 |
293 |
Pro TV |
3.9 |
14.7 |
217 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 180 000 de telespectatori din mediul urban urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 3.2% şi o cotã de piaţã de 15.1 procente.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Un show pacatos (23:25-01:01) |
Antena 1 |
3.2 |
15.1 |
180 |
Pro TV |
1.9 |
9 |
108 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 5 decembrie 2013