Dacã e joi, e seara marelui spectacol făcut de micile talente de la „Next Star”. Finala show-ului este aproape, iar misiunea celor cinci jurați, Lora, Pepe, Maria Cârneci, Vasile Muraru și Connect-R, este tot mai dificilă pentru că cei mici sunt talentați, iar biletele pentru marea finală mai sunt puține. Show-ul prezentat de campionul divertismentului, Dan Negru, s-a impus ca lider de audiență, atât în rândul telespectatorilor din mediul urban, cât și la nivel național.
Astfel, „Next Star” a fost urmărit aseară în medie de peste 829 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 8,2% și 16,9% cotă de piață la nivelul targetului all urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci doar 6,6% rating și 13,6% cotă de piață, ocupând locul trei cu serialele „Las Fierbinți”, „Altă săptămână nebună” și Știrile ProTv 22:30.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
NEXT STAR (20:30-23:01) |
Antena 1 |
8.2 |
16.9 |
829 |
Kanal D |
7.1 |
14.5 |
715 |
|
Pro TV |
6.6 |
13.6 |
671 |
Şi la nivel naţional, „Next Star” a condus detaşat clasamentul cu 8,2% rating şi 16,5% cotă de piaţă, spre deosebire de principalul competitor care înregistra la aceeaşi oră 7,2% rating şi 14,4% cotă de piaţă.
|
|
National |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
NEXT STAR (20:30-23:01) |
Antena 1 |
8.2 |
16.5 |
1522 |
Pro TV |
7.2 |
14.4 |
1328 |
În minutul de aur, 21:40, Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 408 000 de telespectatori la nivel naţional, mai mult decât dublu faţă de cei care urmăreau atunci programul oferit de Pro Tv.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
21:40 |
13 |
24.1 |
2408 |
5.4 |
9.9 |
990 |
Prezenţi în număr foarte mare în faţa televizoarelor, românii au ales ieri producţiile Antenei 1, postul din Băneasa cucerind clasamentul de audienţă la nivelul întregii zile, la nivelul publicului urban. Observator 16, ambele intervale de difuzare „Mireasă pentru fiul meu” şi „Acces Direct” au condus şi ele clasamentul audienţelor.
Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.3% şi o cotă de piaţă de 13,7% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
WHOLE DAY (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.3 |
13.7 |
330 |
Pro TV |
3.2 |
13.4 |
323 |
Ultimele noutăţi din casa „Mireasă pentru fiul meu” aduse de Mirela Boureanu Vaida i-a determinat pe telespectatori să prefere postul Antena 1, acesta înregistrâd la nivelul 18-49 urban un rating mediu de 2,2% şi 12,1% cotă de piaţă, dublu faţă de concurenţă, care înregistra la acea oră doar 1,1% rating şi 6,3 cotă de piaţă.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
2.2 |
12.1 |
111 |
Pro TV |
1.1 |
6.3 |
58 |
Observatorul orei 16 a fost şi el preferatul telespectatorilor pe targetul comercial 18-49, înregistrând 2.8% rating şi 14.6% cotă de piaţă, lăsând pe locul doi Pro TV care în acelaşi interval orar a înregistrat 1.3% rating şi 6,9% cotă de piaţă.
|
|
18-49 Urban |
|
|
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
OBSERVATOR 16 (16:00-16:57) |
Antena 1 |
2.8 |
14.6 |
142 |
|
Pro TV |
1.3 |
6.9 |
67 |
Simona Gherghe a fost şi ea preferata telespectatorilor ieri, „Acces Direct” impunându-se ca lider de piaţă pe segmentul urban, cu un rating mediu de 4,9% şi o cotă de piaţă de 16%.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
ACCES DIRECT (16:57-19:00) |
Antena 1 |
4.9 |
16 |
490 |
Pro TV |
4.1 |
13.5 |
414 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 1 mai 2014