Pentru ca ii plac anotimpurile, proiectele creative si clientii destepti – nu neaparat in aceasta ordine – Next Advertising semneaza cu mandrie campania “Salveaza mai mult” realizata pentru Fundatia Terra Mileniul III.
Campania nationala de constientizare asupra pericolului schimbarilor climatice cuprinde un spot TV, un site si o serie de aspecte neobisnuite in climatul publicitar autohton. Dintre acestea din urma mentionam:
– Este prima campanie sociala care iti cere sa NU faci ceva pentru a face lumea mai buna
– Prima campanie sociala care te indeamna sa fii zgarcit daca vrei sa salvezi multi oameni
– Primul site (www.nuintra.ro) care isi propune sa aiba cel mai mic trafic posibil pentru a fi eficient
– Primul site care te obliga sa stingi lumina intr-o sectiune pentru a putea naviga in alta
– Prima campanie aprobata de o comisie mixta formata din oameni si animale
Conceptul creativ porneste de la ideea ca majoritatea campaniilor sociale iti cer frecvent sa donezi bani pentru a salva pe cineva din situatia in care se gaseste. Noi iti spunem ca si daca esti zgarcit si nu vrei sa dai niciun ban, ai ocazia sa salvezi mult mai multi oameni. Tot ce ai de facut este sa nu risipesti resursele si astfel vei contribui la diminuarea schimbarilor climatice care ucid peste 350.000 de oameni anual.
Toate acestea nu s-ar fi intamplat si nu s-ar fi povestit daca n-ar fi fost:
Din partea Next Advertising:
Semida Duriga (strategie, copy, regie, project management)
Liviu David (design site, creative director)
Victor Barac (design site)
Adrian Isaia (design spot tv)
Oana Radu (media manager)
Din partea Reload Film:
Sebastian Tudor (producator)
Traian Ardac (producator executiv)
Oana Rapeanu (post-production manager)
Andi Dumitrescu (montaj)
Din partea Terra Mileniul III:
Ioana Ciuta (director executiv, manager de comunicare)
Lavinia Andrei (presedinte)
Raluca Petrescu (asistent proiect)
Frido (animal de campanie)
Au mai contribuit:
Vlad Gheorghiu – KMP Studio (compozitor muzica)
Sorin Olexiuc – programator site
Next Advertising este o agentie de publicitate diferita. Filozofia ei este sa isi utilizeze creativ toate competentele pentru a dezvolta proiecte relevante, recunoscute, revolutionare si remarcabile.
Terra Mileniul III este o organizatie non-guvernamentala de protectie a mediului ce promoveaza programe de dezvoltare sustenabila la nivel national si international in domeniul schimbarilor climatice si al reducerilor de emisii din sectoarele energie si transporturi.