Şase premii au fost revendicate aseară de Next Advertising în cadrul galei ADC*RO. Echipa Next a urcat de patru ori pe scenă pentru campania „Dogs”, realizată pentru Poliţia Rutieră, dar şi pentru campania „OK-ish” care promovează Zilele Biz, şi pentru lucrarea „Clown”, realizată pentru Ad Print Foundation.
Campania „Dogs”, care a impresionat juriul competiţiei prin modul în care s-a răspândit în 45 de ţări de pe 5 continente, propagând ştiri pe site-uri din Europa şi până în Emiratele Arabe Unite, s-a clasat pe locul al doilea la categoria Public Relations, obţinând un trofeu ADC*RO de argint. Aceeaşi campanie a fost răsplătită cu un premiu de bronz la categoria TV. „Dogs” a câştigat şi în categoriile Social Services, Public Awareness şi Public Relations – Social Campaigns PR.
La secţiunea Art, Culture, Media and Entertainment, campania realizată de Next pentru ediţia Zilelor Biz din acest an a fost premiată la categoria TV, iar la categoria Print, agenţia a fost răsplătită cu un premiu pentru lucrarea „Clown”.
„Până la premii, ne-a bucurat extraordinara viralizare a ştirii despre spotul cu câini care trec pe zebră. Nu se întamplă în fiecare zi ca o campanie românească să ajungă în toată lumea. Premiul pentru lucrarea care promovează Zilele Biz este tradiţional deja, ca şi prezenţa spoturilor noastre în Top 3 spoturi româneşti la festivalul local. Iar printul cu Ceauşescu clovn e un fel de bonus, răsplata muncii unei mici şi inimoase echipe din departamentul de creaţie.", a spus Liviu David, directorul de creaţie al agenţiei.
Cea de-a doua ediţie a ADC*RO Awards a premiat cele mai creative campanii din România din ultimul an. În cadrul galei, au fost acordate 43 de premii, care au fost câştigate de către 20 agenţii. Lucrările înscrise în competiţie au fost evaluate de un juriu format din specialişti ai industriilor reprezentate în concurs şi prezidat de Marco Cremona, Executive Creative Director la Y&R Moscova.