Next Advertising va face prima campanie de imagine pentru The Money Channel. Misiunea agentiei este cu atat mai grea cu cat campaniile de imagine pentru televiziuni sunt gandite pentru a obtine un mai mare impact vizual, atragerea atentiei asupra unei televiziuni, cresterea notorietatii si consolidarea brandului. Este o misiune dificila dar cu recompense multiple, atat pentru agentia care se implica intr-un astfel de proiect cat si pentru cei pe care-i reprezinta. Este o mare oportunitate pentru noi sa lucram pentru un brand de nisa. The Money Channel este un produs care-ti ofera multe satisfactii creative. Si din fericire avem sansa sa lucram cu o echipa de marketing compusa numai din oameni cu idei indraznete, a declarat Mara Stoenescu, Account Manager Next Advertising.
Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel in urma pitch-ului organizat de Realitatea Media in luna octombrie/noiembrie a anului trecut. Criteriile noastre si motivele pentru care am decis sa colaboram cu Next sunt excelenta intelegere a brand-ului, solida abordare strategica si multa-multa creativitate, a declarat Miruna Trufin, Brand Manager The Money Channel.
Din partea Next Advertsing echipa implicata in acest proiect este formata din Luana Bocai – Strategic Planner, Daciana Negoita – Senior Account Executive , Mara Stoenescu – Account Manager, Liviu David- Director de Creatie, Bogdan Muresanu – Senior Copywriter, Mihaela Neatu- Copywriter, Mircea Mocanu – Art Director. Din partea Realitatea-Catavencu Group la realizarea acestui proiect s-au implicat Mihnea Vasiliu – Board Director Realitatea-Catavencu Group, Ovidiu Caprita – Marketing Director Divizia TV Realitatea-Catavencu, Onut Dragomirescu – Managing Director The Money Channel, Miruna Trufin – Brand Manager The Money Channel.
{mosloadposition user10}