Next Advertising a câştigat pitch-ul organizat de compania URSUS Breweries pentru marca de bere Stejar. Propunerile creative avansate de Next Advertising au fost alese în urma unei selecţii la care au participat mai mai multe agenţii de publicitate. Pentru acest cont Next Advertising va furniza servicii de consultanţă şi strategie, suport client service, creaţie.
„Mă bucur foarte tare pentru că am câştigat Stejar. E întotdeauna o plăcere să lucrezi cu un client exigent şi deştept. Şi nu spun asta pentru că ne-au ales pe noi, ci pentru că până acum au construit numai branduri exigente şi destepte”, Liviu David, Creative Director.
"Procesul de selecţie a fost intens, am căutat o echipa de oameni profesionişti şi entuziaşti, care să înţeleagă esenţa mărcii şi să ne ajute în susţinerea Stejar pe termen lung. Echipa Next ne-a demonstrat toate aceste lucruri şi suntem convinşi că va fi o colaborare de succes", Sandina Olteanu, Brand Manager Stejar.
„Russell Davies spunea că pitch-urile nu vor rezolva niciodată toate problemele briefului (doar munca de după face asta), dar că ele sunt exerciţii din care clienţii pot vedea care agenţie simte cel mai bine brandul şi are idei care promit. Clientul Stejar a avut exact această abordare. Din prezentarea noastră de la pitch au rămas câteva idei care vor fi executate, dar cel mai mare câştig a fost “direcţia”, ceea ce înseamnă că adevărata muncă de creaţie va începe practic după pitch. E un mod de lucru care pe mine, ca planner, mă bucură. El presupune nişte sesiuni de lucru esenţiale în care clientul şi agenţia îşi confruntă viziunile şi ajung să definească teritoriul brandului împreună şi înainte de sesiunile de creaţie propriu-zise. E un mod de lucru care dă şansa descoperirii unor idei puternice, care să susţină comunicarea brandului pe câţiva ani de acum încolo. Aşadar, pornesc la lucru prin a spune “Jos palaria pentru clientul Stejar pentru această abordare!”, a declarat Luana Bocai, Strategic Planner Next Advertising.
“Sunt extrem de fericită că am reuşit să câştigăm acest pitch. Iar entuziasmul de a lucra din nou cu o parte din echipa care a dus Timişoreana pe primul loc pe piaţa berii din România este mare. Sunt convinsă că vom reuşi împreună să facem şi din Stejar o marcă puternică”, a spus Mara Stoenescu, Account Manager Next Advertising.
URSUS Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este al doilea mare producător de bere de pe piaţa românească cu o cotă de piaţă de 24%. Compania are sediul în Bucureşti şi deţine 4 fabrici de bere în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău, Braşov, având peste 1300 de angajaţi. Mărcile URSUS Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Stejar şi Pilsner Urquell.
SABMiller plc este unul dintre cei mai mari producători de bere din lume, cu participaţii în companii de fabricare a berii şi contracte de distribuţie în peste 60 de ţări de pe 6 continente. Mărcile grupului includ beri internaţionale premium, cum ar fi: Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell, precum şi o gamă excepţională de mărci locale cu poziţii de lideri de piaţă. În afara Statelor Unite, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii de îmbuteliere a produselor Coca-Cola din lume. Compania SABMiller plc este cotată la bursele de valori din Londra şi Johannesburg.
{mosloadposition user10}