NewYorker, cunoscutul brand de moda pentru tineri, lanseaza astazi, 26 Martie o noua campanie de comunicare, intitulata “Dress for the Moment”.
Dupa succesul campaniei Tecktonic, retailerul german se intoarce la stilul campaniilor anterioare, aducand ultima productie din seria „Dress for the Moment“ in sali de cinema si pe TV. Urmand exemplul campaniilor anterioare, spotul contine si de aceasta data umor negru si creativitate. Initial este prezentata o tanara femeie care intoarce toate privirile barbatilor pe care ii pune astfel in situatii periculoase dar spre final lucrurile iau o turnura neasteptata.
Idea campaniei a fost conceputa impreuna cu regizorul Philipp Stölzl care a mai colaborat cu NewYorker si in anul 2006. Stölzl este cunoscut in special pentru videoclipurile realizate pentru artisi celebri ca Rammstein, Garbage sau Madonna si pentru punerea in scena a numeroase spectacole de opera cum ar fi Benvenuto Cellini de Berlioz la festivalul Salzburg 2007. Cea mai recenta dovada a talentului lui Philipp Stölzl este productia filmului de cinema North Face pentru care, ca si in cazul spotului facut pentru NewYorker, a colaborat cu cameramanul Kolja Brandt.
Directorul de marketing NewYorker, Volker Putzmann, a fost foarte impresionat de acest nou spot inca de la stadiul de filmari: “ Acesta campanie este mai complexa decat oricare alta produsa pana acum de noi. Suntem incantati sa lucram cu Philipp din nou. Suntem convinsi ca experienta unui reputat regizor international ne va aduce iarasi succes si va plasa acest spot printre cele mai bune”
Spotul TV a fost filmat pe parcursul a doua zile in Cape Town, Africa de Sud si reprezinta a cincea colaborare intre NewYorker si compania de productie TwinFilm Group. Acest ultim spot a fost produs de doua companii subsidiare grupului si anume TwinFilm Capetown si Doppelgänger Film. Coloana sonora este asigurata de melodia Got To Look.
Spotul va rula in Europa incepand cu data de 26 martie, in aproape 5000 de cinematografe din 22 de tari. In Germania si Austria spotul va fi prezent pe 19 canale TV. In plus NewYorker va completa campania prin add-uri de presa in peste 150 de publicatii si prin outdoor in 12 tari.
In Romania campania media este implementata de MediaCom si se va derula atat in Bucuresti cat si Cluj, Oradea, Sibiu, Targu Mures, Braila si Bacau. Spotul va putea fi vizionat in salile de cinema ale Hollywood Multiplex si Cinema City, iar add-urile vor fi prezent in 24 Fun, Joy, Bravo Girl, Bolero, Bravo, Popcorn si Cool Girl.
In aceasta campanie Newyorker va pune accent in mod deosebit pe comunicarea online. Utilizatorii de internet vor putea viziona campania pe site-uri populare precum myvideo sau clipfish si pe comunitati online in target precum Facebook, StudiVZ si SchülerVZ . In plus, pagina de start YouTube va fi branduita NewYorker pe tot parcursul unei zile, cu un canal NewYorker special creat pentru site.
In colaborare cu MySpace, NewYorker va avea o promotie speciala. Utilizatorii vor fi invitati sa isi creeze propriul tricou si sa participe la un concurs. Castigatorul va avea oportunitatea unica de a isi vedea tricoul creat parte din urmatoarea colectie NewYorker.
{mosloadposition user10}