NewYorker a ajuns la un număr de 4 magazine în Bucureşti. Compania de modă pentru tineri îşi va etala noile colecţii începând de vineri, 5 noiembrie, şi în magazinul Unirea, într-un spaţiu de aproximativ 990 de metri pătraţi. Atracţiile evenimentului de deschidere vor fi MC El Negro şi DJ BVS.
O mare petrecere îi aşteapta pe clienţii NewYorker în ziua deschiderii noului magazin situat în vechiul şi iubitul centru al Bucureştiului. Pe lângă numeroase momente şi oferte speciale, vizitatorilor magazinului le sunt pregătite jocuri şi concursuri cu premii. Pe tot parcursul zilei atmosfera va fi intreţinută de DJ BVS care va mixa ultimele hituri ale muzicii şi de către gazda evenimentului, MC El Negro.
Magazinul NewYorker oferă prin mărcile proprii – fishbone, fishbone sister, smog, amisu si censored cele mai actuale trenduri din moda, prezentate într-un spaţiu de aproximativ 990 de metri pătraţi. Conceptul şi designul modern ale magazinului asigură o atmosferă plăcută de shopping, iar instalaţia interioară de radio le oferă clienţilor cele mai noi tendinţe în materie de muzică şi lifestyle.
NewYorker este prezent in România din anul 2007 şi dupa deschiderea magazinelor din Baia Mare, pe 4 noiembrie, si Bucureşti, pe 5 noiembrie, anul acesta, va ajunge la un total de 16 magazine.
Odată cu intrarea pe piaţa din Luxemburg de la sfârşitul lunii septembrie, NewYorker numară peste 800 de magazine in 30 de ţări. Compania îşi pastrează strategia de expansiune şi in anul 2011, având programate peste 100 de deschideri de noi magazine şi intrări pe noi pieţe de desfacere.
Te aşteptăm cu drag la deschiderea noului nostru magazin!
Cu peste 800 de magazine în 30 de ţări, New Yorker este unul dintre cei mai mari retaileri de modă din Europa.
De la deschiderea primului magazin în nordul Germaniei, la Flensburg în 1971, New Yorker a crescut continuu. Peste 14000 de angajaţi full time şi part time constituie acum echipa New Yorker. Contrar curentului general, New Yorker a înregistrat o dezvoltare puternică şi şi-a crescut profitabilitatea în ultimii ani. Acest succes s-a datorat poziţionării eficiente pe piaţă şi întinsei expansiuni din Europa.
Anul fiscal 2009 s-a încheiat cu o cifră de afaceri de 1.6 miliarde de euro. Compania a crescut cu 14 procente, în termeni ajustaţi la rata schimbului valutar. Conform previziunilor, succesul New Yorker va continua şi în 2010 – peste 850 de magazine ar trebui sa genereze o cifră de afaceri de aproape 1.7 miliarde euro. Sediul central este in Brunswick. Din consiliul administrativ fac parte Friedrich Knapp, Dr. Florian Kall, Helene Steiner, Holger Meißner şi Thomas Krecklenberg.
Gama New Yorker cuprinde în principal articole vestimentare destinate tinerilor, blugi, îmbrăcăminte sport şi de stradă pentru un public tânăr şi interesat de fashion , gama complementată de o paleta largă de accesorii şi lenjerie. Colecţiile se schimbă în fiecare anotimp, fiind mereu actuale. Prin intermediul achiziţiilor globale, New Yorker este capabil sa fie mereu in ton cu ultimele tendinţe.
Gama New Yorker este compusă din următoarele mărci proprii :
• Fishbone, Fishbone Sister şi Big Buddha : aceste mărci se adreseaza tinerilor care vor să-şi exprime personalitatea prin haine de stradă cât mai cool. Fishbone Sister este caracterizat printr-o croiala supla si totusi sportiva. Fishbone este o marcă de îmbrăcăminţe sport şi casual , disponibilă într-o varietate nelimitata de forme şi culori.
• Amisu si Smog: Gama Amisu este destinată femeilor interesate de modă şi se caracterizează printr-o linie eleganta şi feminina.
Modern Basics se acorda atentie detaliilor neobişnuite. Gama Smog oferă barbaţilor tineri un look clasic şi curat, cu elemente de stradă, concentrându-se asupra hainelor casual şi îmbrăcăminte din denim.
• Censored: Sutienele romantice, corsetele şi lenjeria feminină seducătoare fac parte din oferta acestui brand, alături de lenjeria sport şi neglijeurile uşoare.
• Costume de baie: Colecţia de costume de baie fură privirile cu detalii elaborate precum aplicaţiile de paiete, perle şi diamante false.