Începând de astăzi, 5 octombrie, agenţia de presă NewsIn se integrează în Divizia Business Media a trustului Realitatea-Caţavencu.
Agenţia de presă se va alătura brandurilor Diviziei Business – postul de televiziune The Money Channel, cotidianul de afaceri Business Standard şi săptămânalul Money Express. Integrarea celor patru produse media înseamnă o consolidare la nivel de resurse jurnalistice, care se va reflecta la nivel de conţinut şi proiecte comune. Cosmin Popa continuă să conducă agenţia.
“Integrarea NewsIn în Divizia Business este un proces firesc şi are drept scop facililitarea accesului publicului la informaţii cu profil economic. Astfel, vom putea oferi cititorilor informaţie de business pe toate tipurile de canalele media, ceea ce va aduce beneficii în primul rand consumatorului. Integrarea televiziunii cu printul şi fluxul de ştiri NewsIn ne va ajuta să ajungem la targetul dorit în cel mai scurt timp posibil. Practic, în acest moment suntem singurii din piaţă capabili să livrăm audienţă integrată, proiecte speciale desfăşurate pe toate mediile: TV, print, online, mobil”, spune Sorin Freciu – Director General Divizie Business Media Realitatea-Caţavencu
“Aceasta integrare înseamnă o consolidare la nivel de conţinut şi proiecte, dar politica editorială a agenţiei rămâne neschimbată. NewsIn va continua să fie o agenţie de ştiri generaliste şi să ofere serviciile de calitate cu care şi-a obişnuit clienţii. De acum înainte vom pune însă un accent mai mare pe informaţiile de business. Există o serie de proiecte care sunt mult mai uşor de realizat în comun”, spune Cosmin Popa.
În Divizia Business Media Realitatea-Caţavencu lucrează în prezent 150 de jurnalişti, la care se adaugă cei 120 de jurnalişti NewsIn. Realitatea-Caţavencu a investit anul trecut aproximativ un milion de euro în procesul de integrare a celor trei redacţii The Money Channel, Business Standard şi Money Express.
{mosloadposition user10}