New Look îşi întâmpină fanele în luna septembrie cu o provocare şi un premiu totodată. Provocarea – să participe la DRESS-UP QUIZ. Premiul – reduceri de până la 50% la colecţia nouă de rochii.
Mecanismul promoţiei este foarte simplu. Pasionatele de modă sunt invitate să îşi aleagă online rochiile preferate, adaptate unui context dat, cum ar fi: first date, o şedinţă office, nunta colegei de bancă din liceu sau întâlnirea decisivă cu părinţii iubitului. În funcţie de răspunsuri, participantele vor fi încadrate într-un anumit „profil de fashionistă” şi vor primi reduceri pe măsura inspiraţiei în alegeri, de până la 50%. Pe baza parolei primite vor putea beneficia de reduceri în magazine.
Promoţia este valabilă până pe 9 septembrie, în toată reţeaua de magazine New Look din ţară. Parolele de reduceri vor putea fi utilizate până pe 16 septembrie.
Promoţia este promovată atât online, prin pagina de Facebook New Look România, cât şi offline. O echipă de promoteri va invita vizitatoarele din toate cele 7 mall-uri în care brandul New Look este prezent să încerce pe loc aplicaţia DRESS-UP, prin intermediul unei tablete. Tot pe loc vor primi şi rezultatul quiz-ului şi implicit codul de reduceri.
„Rochiile sunt fără îndoială vedetele colecţiei de toamnă-iarnă. De aceea ne-am gîndit să le premiem pe cele mai fashioniste fane New Look cu reduceri pe măsura pasiunii lor pentru rochii. Participantele vor descoperi astfel o colecţie fascinantă: rochii îndrăzneţe, dar şi romantice; inspirate din moda anilor ’60, dar şi moderne; cu motive florale, dar şi accente rock; perfecte pentru întâlniri corporate, dar şi pentru un picnic în aer liber sau o seară de dans. Atât de multe opţiuni!”, a explicat Carmen Mărunţelu, PR&Marketing Manager New Look România.
Regulamentul promoţiei este disponibil pe www.new-look.ro.
Happy shopping!