- BoxMaster este unul dintre cele mai îndrăgite produse din portofoliul internațional de sandwich-uri al KFC;
- Disponibil acum și în România, BoxMaster conține ingrediente de cea mai bună calitate și le propune clienților o rețetă nouă, într-un format inedit;
- Noul wrap nu vine singur, ci le aduce fanilor, în curând, și cea de-a doua producție KFC Social Entertainment Channel: FRIENDZONE, un nou serial #pebune, disponibil pe toate canalele de social media ale KFC România, din 1 noiembrie.
Restaurantele KFC România lansează, în premieră, wrap-ul BoxMaster, o combinație delicioasă de ingrediente: piept de pui (Fillet sau Zinger), cu Hash Brown, brânză Cheddar, castraveți proaspeți, salată Iceberg și sos Andalouse, toate într-o tortilla rumenită. Noul wrap KFC este disponibil în două variante, cu pui picant sau nepicant, iar pentru o masă completă, clienții pot alege meniul special BoxMaster, ce conține și o porție medie de cartofi prăjiți și o băutură răcoritoare la alegere.
Oferta BoxMaster va fi disponibilă începând de joi, 25 octombrie până în luna decembrie, iar produsul și meniul vor putea fi achiziționate la un preţ avantajos în toate restaurantele KFC din ţară. Noul wrap beneficiază de un ambalaj cu design special, ce îl face ușor de transportat, pentru a fi consumat oriunde și oricând.
„Produsele KFC sunt renumite pentru rețetele inedite și prin gustul care îi aduce pe clienți în restaurante de fiecare dată. Prin introducerea în meniu a noului wrap BoxMaster, ne-am propus să reinventăm clasicele sandwich-uri și îi invităm pe fani să experimenteze gustul #pebune într-o nou format, cu o rețetă delicioasă. De asemenea, răspunsul lor la lansarea KFC Social Entertainment Channel a fost uimitor, așa că ne bucurăm să anunțăm că urmează lansarea celui de-al doilea serial marca KFC, despre care abia așteptăm să dezvăluim mai multe detalii”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
Odată cu lansarea noului produs BoxMaster, KFC România continuă dezvoltarea de conținut video propriu, pe platforma dedicată, KFC Social Entertainment Channel, prin realizarea unui nou serial online de divertisment. Cu un titlu care trădează tema, FRIENDZONE este o producție despre adolescenți și sentimentele lor (ne)împărtășite. Este dramă? Comedie? Cu siguranță, uneori, poate căpăta proporții tragice pentru tineri, știm cu toții pățanii. Detalii despre toate acestea, în curând. Serialul va fi disponibil începând cu 1 noiembrie 2018, pe canalele oficiale de social media ale KFC în România: Facebook, YouTube și Instagram TV.
Platforma KFC Social Entertainment Channel a debutat în iulie 2018, prin serialul SOCIAL ME, un studiu de caz despre ceea ce se întâmplă atunci când tinerii se lasă conduși de goana după like-uri și validare publică.