Aseară a avut loc festivitatea de deschidere a Modulului II al Şcolii IAA. La cermonie au participat studenţi, profesori şi membrii ai board-ului Şcolii, printre care: Felix Tătaru, Cristina Gheorghe, Afrodita Blasius şi Victor Dobre.
Modul II se află la a doua serie de cursanţi, prima debutând anul trecut în noiembrie. La prima serie au fost admişi 10 studenţi şi au promovat doar 9. Şefa de promoţie, Carmen Pungă de la Saatchi&Saatchi a câştigat o bursă pentru Modulul III care va fi lansat în toamna anului viitor.
“Scoala IAA a fost o perioada foarte frumoasă pentru mine; 6 luni în care m-am întors la carţi, cursuri şi colegi de bancă! Mi-a plăcut enorm pentru că a fost "altfel" – nu învăţatul stil "pâlnie" sau copy & paste din cărţi, ci prin puterea exemplului şi din experienţa unor profesionişti din piaţă, prin lărgirea orizonturilor – de aşteptări, de inspiraţie, de orice! Şcoala m-a ajutat să înţeleg că pot mai mult şi ar trebui să fac mai mult! La nivel practic, mi-a ancorat nişte teorii în scheme esenţializate la maxim şi mi-a oferit nişte surse extra de inspiraţie! Recomand aceasta scoala oricui crede că "It’s not how good you are, it’s how good you want to be" citatul meu favorit din ultima vreme, graţie lui Paul Arden.” afirmă Carmen Pungă, account director Saatchi&Saatchi.
La seria a II-a, au fost acceptaţi 12 studenţi veniţi atât din agenţii, cât şi de la companii. Un nou profil de student se remarcă, în acest an şi anume cel care îşi suţine singur şcolarizarea.
Tot la capitolul noutate se numără şi curricula de discipline. Numărul de zile de marketing s-a mărit la 6 şi tratează următoarele subiecte: Consumer Behavior- Paul Markovits; Marketing Strategy- Mihai Ghyka; Marketing Implementation- 2 zile- Narcis Horhoianu; Brand Management- Dan Oprescu; Comunication Management- Sorin Blaga.
Disciplina comunicare care se întinde pe 5 zile are şi ea modificări, atât la nivel de structură cât şi la nivel de profesori: INSIGHTS: getting inside the heart of the matter – Mark Jezewski; IDEAS and how to see them in ads – Mark Jezewski; PLANNING Communication – Razvan Matasel; Writing the BRIEF with intent to change the world – Julian Saunders; SELLING the Intangible – Julian Saunders
Pe lângă aceaste două discipline studenţii vor mai învăţa: People Management- 3 zile: Cristina Gheorghe; Business Value Creation- 3 zile: Interact; Innovative thinking-2 zile: Systematic Innovative Thinking; Perspective in MARCOMM- 2 zile: John Griffiths
La sfârşitul celor 168 de ore de training studenţii vor susţine un examen în stil MBA, în urma căruia, dacă vor absolvi, vor primi diplome recunoscute internaţional.
{mosloadposition user10}