Începând cu luna mai, berea Neumarkt este disponibilă şi la sticlă returnabilă de 0.5l. Sticla personalizată verde, modernă şi elegantă, perfect aliniată la întregul portofoliu Neumarkt, reflectǎ calitatea acestei beri.
Noul ambalaj va fi disponibil atât în HoReCa, cât şi în Retail. Pânǎ acum, berea Neumarkt era disponibilǎ numai la PET.
“Lansarea berii Neumarkt la sticlǎ returnabilǎ 0.5 l are la baza studii calitative. Acestea au relevat faptul ca cei care consumǎ Neumarkt şi-ar dori sǎ savureze berea preferată şi în afară casei,la o terasă, cu prietenii, unde sticla este principalul ambalaj. Sticla completeazǎ portofoliul de ambalaje PET a berii Neumarkt, pǎstrând elementele tradiţionale ale mǎrcii. Lansarea sticlei marcheazǎ intrarea Neumarkt pe un nou segment, HoReCa”, a declarat Marius Meleşteu, Director Marketing, Heineken România.
Designul de ansamblu al noului ambalaj a fost realizat de Pichler&Gattringer, având ca punct de plecare actualul design al etichetei. „Testat în 3 etape, în studii cantitative, noul design include atât elemente existente şi foarte apreciate de respondenţi (forma şi culoarea literelor, desenul bisericilor din Piaţa Trandafirilor din Târgu Mureş, simbolul fabricii de bere din Târgu Mureş), cât şi elemente noi (sigiliul berarilor germani cu zicala tradiţională «Hopfen u. malz, Gott erhalt’s»1)”, afirmă Claudiu Lazǎr, Senior Brand Manager Neumarkt, Heineken România.
Deşi într-un nou tip de ambalaj, berea Neumarkt va păstra reţeta originală. „Vom menţine angajamentul pe care ni l-am asumat înca de acum 11 ani, acela de a produce o bere de o calitate excepţionalǎ. Lansatǎ iniţial ca o bere regionalǎ, Neumarkt a câştigat în foarte scurt timp aprecierea consumatorilor la nivel naţional, datoritǎ gustului deosebi.”, a completat Ciprian Botea, Şef Secţie Fabricaţie, Fabrica de Bere din Târgu Mureş.
1 “Malţul şi hameiul, Dumnezeu sǎ binecuvânteze”
{mosloadposition user10}