NET Marketing, agentie de BTL care a implinit recent 5 ani de activitate, are ca obiectiv pentru anul acesta informarea a peste 2 milioane de clienti, prin campaniile derulate pentru clientii sai.
Serviciile principale oferite de NET Marketing se impart in doua mari categorii: Youth advertising (proiecte adresate tinerilor) si In Store Promotion. In cei 5 ani de activitate, NET Marketing a derulat prin divizia Youth advertising campanii pentru clienti locali si internationali in peste 700 de scoli si a interactionat prin divizia In store Promotion cu aproximativ 6,5 milioane de persoane.
NET Marketing beneficiaza de suportul a peste 800 de promoteri in toata tara care pot implementa orice proiect si eveniment de BTL la scara nationala. Succesul promotiilor desfasurate in cei 5 ani de experinta pe piata au demonstrat ca NET Marketing este una dintre putinele agentii care are know-how-ul prin care poate aduce produsele si serviciile clientilor sai mai aproape de consumatori.
Dupa experienta dobandita prin activitatea sa desfasurata la una din companiile de telefonie lider in Romania, Al Kamara, fondatorul si directorul general al agentiei a identificat o nisa la inceputul anului 2000, privind programele adresate tinerilor. �Unul dintre primele obiective ale NET Marketing a fost specializarea in �Youth advertising�. In Occident tinerii sunt principalul public al multor companii din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), ei fiind decidenti in ceea ce priveste actul de cumparare. Conform studiului Youth Life Style realizat de NET Marketing in 2004, in prezent, si in Romania, tinerii au capatat puterea de decizie in achizitionarea atat a produselor food cat si non-food�, declara Al Kamara.
Ca orice afacere la inceput de drum, NET Marketing s-a consolidat in jurul unei echipe de start restranse urmand ca in primii 2 ani sa dezvolte o retea la nivel national. In prezent, compania ofera o gama completa de servicii de tip below-the-line: de la consumer promotions, product si service sampling, pana la programe complexe de customer loyalty, sports sponsorship, co-marketing, merchandising si educational campaigns. La ora actuala, NET Marketing poate asigura intreaga gama de servicii de BTL de la strategie si concept, creatie si productie, pana la implementarea proiectului si evaluarea lui.
�Desi functionam doar de 5 ani in aceasta formula, echipa noastra are o expertiza mult mai bogata in domeniu. Reteaua nationala de colaboratori care poate fi activata in orice moment este un alt avantaj competitiv al agentiei. La nivel national, ne-am organizat in sase regiuni care sunt coordonate de 6 area manageri, 56 de city manageri, aceasta structura permitandu-ne sa putem implementa in 48 de ore aproape orice tip de promotie. As putea spune ca, din cunostintele noastre despre aceasta piata, detinem la ora actuala cea mai mare retea de acest gen la nivel national� declara Mihaela Duca, Managing Partner la NET Marketing.
Datorita specificului activitatii NET Marketing, controlul calitatii si raportarea sunt foarte importante. De aceea compania a dezvoltat o retea nationala de promoteri coordonata de supervizori locali. Acestia din urma au rolul de a urmari buna desfasurare a proiectelor si de a actiona imediat atunci cand este nevoie. �O asemenea structura de retea ne permite sa obtinem eficienta si costuri reduse de supervizare. Raportarea proiectelor noastre se face in format electronic si este adaptata cerintelor fiecarui client. In curand vom pune la punct un sistem de raportare zilnica, on-line, care va putea fi accesat de catre client in orice moment�, mentioneza Mihaela Duca.
In cei 5 ani de activitate, NET Marketing a lucrat pentru un protofoliu extins de clienti din care amintim: Danone, Macromex, L�Oreal Romania, McDonald�s (Star Game), Romaqua, Philips Romania, Alka Co, Bella Romania, Mediplus, Tetra Pak Romania, Nestle, American Express, BIC Romania, Mobil Rom, Wella, Masterfoods, Romdil, Star Foods, Frosta, Johnson Wax, Germanos, Hollywood Multiplex, Nike, Delta Romania, Unilever, Europharm, etc.
Campaniile BTL dezvoltate si implementate de echipa NET Marketing s-au desfasurat in domenii variate ca: FMCG, cosmetice, produse de igiena personala, servicii financiare, auto, telecom, farmaceutice, educatie etc.
Ca proiecte de suflet ale agentiei amintim Star Game, cupa liceelor din Bucuresti la baschet masculin, considerat in momentul de fata cel mai bun eveniment de acest fel organizat in Bucuresti la categoria de varsta amintita. In luna mai a anului curent, va avea loc a V-a editie Star Game. Un alt proiect de suflet este programul de campanii educationale desfasurat la nivel national in scoli si al carui obiectiv este educarea tinerilor pentru o viata mai sanatoasa si un mediu mai curat. Acest obiectiv a fost sustinut de companii precum Tetra Pak Romania, Bella Romania, Bic Romania, Delta Romania.
{mosloadposition user10}