sanatos si a unei alimentatii echilibrate
Susținători ai unui stil de viață sănătos, Nestlé și Carrefour lansează primul parteneriat dedicat educării consumatorilor privind o alimentație echilibrată. Astfel, în perioada 21-31 august, se desfășoară programul ”Cu Nestlé și Carrefour nu trebuie să fii bogat pentru a câștiga obiceiuri sănătoase și mii de premii” în toate hipermarketurile Carrefour din țară, precum și pe site-ul de cumpărături online www.Carrefour-online.ro.
Pentru că starea de bine înseamnă echilibru, atât în alimentație, cât și în stilul de viață, Nestlé și Carrefour propun o campanie de informare nutrițională. Prin campania ”Cu Nestlé și Carrefour nu trebuie să fii bogat pentru a câștiga obiceiuri sănătoase și mii de premii”, consumatorii au acces la o serie de informații utile privind o alimentație echilibrată, cu un consum de alimente variate, din toate grupele alimentare.
Așadar, în perioada 21-31 august, clienții sunt întâmpinați în hipermarketurile Carrefour din toată țara de către consultanți în nutriție pregătiți de Nestlé, care îi vor ghida în crearea unei liste de cumpărături ce stă la baza unei alimentații variate și echilibrate nutrițional.
În același timp, pe cumpărători îi așteaptă și alte suprize în hipermarketurile Carrefour. Prin achiziționarea de produse Nestlé din minimum trei categorii incluse în program, în valoare totală de 39 de lei (din magazin) sau de 50 de lei (de pe www.Carrefour-online.ro), aceștia câștigă automat unul dintre cele peste 3.000 de premii oferite de Nestlé.
”Pentru noi, alimentația echilibrată este unul dintre cele mai importante obiective, pe care dorim să îl atingem printr-un dialog deschis cu consumatorii noștri, îmbunătățindu-ne în mod constant produsele pentru a susține o alimentație echilibrată și un stil de viață activ. De aceea, am văzut în programul dezvoltat alături de Carrefour o oportunitate excelentă de a fi aproape de consumatori și de a le oferi sprijin specializat în adoptarea unei alimentații diversificate și echilibrate, pentru ca ei să se bucure de stilul de viață pe care și-l doresc.” a declarat Ana-Maria Doxan, Communications Director Nestlé România.
”Dintotdeauna am urmărit să ne bucurăm clienții cu o selecție diversă de produse de calitate, prin care dorim să îi ghidăm spre compunerea celui mai bun coș de cumpărături pentru nevoile și preferințele lor, precum și pentru un stil de viață echilibrat. Acesta a fost punctul comun în care ne-am întâlnit cu partenerii noștri de la Nestlé, cu ajutorul cărora putem oferi clienților o experiență de cumpărare completă, asistată de un consultant în nutriţie.” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România.