20 de studenți și absolvenți din România încep un internship de vară plătit
20 de studenți și absolvenți din România încep programul de internship plătit Summer’s Cool în cadrul Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume. Ajuns la cea de-a 7-a ediție, acesta este unul dintre cele mai longevive proiecte de dezvoltare profesională și reunește 85 de tineri din Bulgaria, Serbia, Croația și, în premieră, Ucraina.
Internship-ul plătit Summer’s Cool face parte din Inițiativa Nestlé Needs YOUth, lansată de Nestlé în 2013, ce are scopul de a sprijini tinerii în tranziția lor din mediul academic către o carieră de succes. Astfel, Nestlé oferă programe de internship și locuri de muncă pentru studenți sau absolvenți, dându-le oportunitatea de a-și dezvolta abilitățile și de a câștiga experiență într-un mediu de lucru real.
Totodată, compania se concentrează și pe dezvoltarea abilităților și competențelor tinerilor, oferindu-le acces la programe de formare și mentorat pentru a le spori șansele de a-și găsi un loc de muncă și de a-și construi o carieră de succes. Tinerii selectați pot participa la proiect în regim hibrid, timp de 6 ore pe zi, 4 zile pe săptămână, pe parcursul a 4 săptămâni. Programul este unul interactiv și va fi susținut de peste 60 de profesioniști din cadrul companiei: traineri, mentori și membri ai juriului. Internshipul va cuprinde sesiuni pe diferite subiecte (marketing, supply chain, sales, financiar, resurse umane, sustenabilitate, leadership etc), iar tinerii vor avea oportunitatea de a lucra în grupe multiculturale pentru a rezolva un studiu de caz pe teme de Marketing și Sustenabilitate.
”Nestlé este o companie care atrage și formează tineri la început de drum și suntem mândri că o bună parte din actualii noștri profesioniști și-au început cariera în acest mod. Mediu de lucru este unul internațional, workshop-urile din cadrul programului se desfășoară în limba engleză, iar facilitatorii, de șase naționalități diferite, sunt angajați seniori ai companiei, cu o experiență vastă, funcțională și de business”, spune Loredana Gîlmeanu, HR Business Partner & Country Lead Nestlé Romania, Bulgaria, Adriatics.
Inițiativa Summer’s Cool are ca scop să completeze pregătirea teoretică oferită de universitate cu o pregătire practică, care îi va familiariza pe studenți cu cerințele și realitatea locurilor de muncă din lumea afacerilor. De la lansarea sa în 2017, peste 110 studenți din Romania au participat în acest program, care face parte din inițiativa globală Nestlé Needs YOUth.
Prin intermediul programului Nestlé Needs YOUth, compania își asumă responsabilitatea socială de a sprijini tinerii în dezvoltarea lor profesională și de a contribui la crearea unui viitor mai bun pentru aceștia. Nestlé investește în pregătirea și dezvoltarea tinerilor cu potențial aflați la început de carieră, parte integrantă din programele de Responsabilitate Socială Corporativă.