Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Nestlé lansează pe piața din România brandul NESVITA®, o gamă de produse care susțin un stil de viață sănătos

Nesvita Energy front

Nestlé lansează pe piața din România brandul NESVITA®, o gustare de ovăz cu fibre, vitamine și minerale. Conform unui studiu realizat de Nestlé în decembrie 2021, pentru 72% dintre românii din mediul urban, ingredientele sunt cele mai importante în decizia de achiziționare a unui produs alimentar. De aceea, noua rețetă include fulgi de ovăz integral, fructe uscate, semințe și miere și este o sursă importantă de fibre, care sprijină diferitele nevoi ale organismului, precum și un stil de viață sănătos. Noile produse nu conțin zahăr adăugat.

NESVITA® este disponibil în magazine în trei variante: Gustare de ovăz pentru energie, Gustare de ovăz pentru piele sănătoasă, Gustare de ovăz pentru imunitate. Varianta prună-măr cu semințe de in a fost dezvoltată pentru a oferi un plus de energie, varianta morcov-măr conține vitaminele B2 (riboflavină) și B3 (niacină) care contribuie la menținerea sănătății pielii, iar varianta zmeură, coacăze negre și semințe de in cu vitaminele C si B6 a fost creată cu scopul susținerii imunității.

Cele trei propuneri de mic dejun sunt disponibile în pachete de o singură porție (35 g), se prepară ușor și sunt foarte gustoase pentru toată familia. Pentru preparare se poate turna lapte sau băutură vegetală, iaurt sau apă peste produs, rezultând o gustare hrănitoare, gata de consumat în doar 3-5 minute.

Nesvita Energy front

“Importanța fibrelor și a cerealelor integrale în alimentație este un subiect care trebuie adresat unui număr cât mai mare de consumatori. Prin lansarea NESVITA®, dorim să sprijinim educația consumatorilor cu privire la rolul cerealelor integrale și al fibrelor în menținerea sănătății, încurajându-i totodată să-și îmbunătățească obiceiurile alimentare”, spune Mihaela Bușu, Business Executive Officer, Nestlé România.

Contextul global

Gama de produse NESVITA® se încadrează în categoria Cerealelor pentru Micul Dejun, fragmentată în numeroase segmente precum cereale gata de consum, granola, muesli, terciuri, gustări din ovaz etc, conform CODEX Alimentarius¹. Industria cerealelor pentru micul dejun a avut o creștere constantă de-a lungul istoriei sale. Conform unui studiu realizat de Ipsos Marketing, în ceea ce privește gustările de ovaz și terciurile, Scoția și Marea Britanie sunt țările cu cel mai ridicat consum iar în țările mai apropiate de România, precum Polonia sau Serbia, consumatorii sunt deja familiarizați cu această sub-categorie.

Nesvita Immunity front

Contextul local

Conform datelor furnizate de Nielsen Retail Audit², în România, piața de Cereale pentru mic dejun a atins în 2021 valoarea de 70 milioane de EUR, cea mai mare cotă de piață de 88.5% fiind deținută de cerealele gata de consum. Sub-categoria de cereale de tip gustări de ovăz este relativ recent dezvoltată în România, cu o valoare de 851 mii EUR și o cotă de doar 1.2%, dar cu o evoluție considerabilă atat în volum (+ 38%) cât și în valoare (+44%).

Nesvita Skin front

Consumul de fibre în România

Consumul de fibre alimentare recomandat este, în medie, de 30 de g pe zi. O porție de 35g de gustare de ovăz NESVITA® asigură aproximativ 10% din necesarul zilnic de fibre alimentare, furnizând între 2,8 g și 3,5 g de fibre per porție.

Spate( NESVITA

Consumul de cereale integrale în România

60% dintre românii din mediul urban consideră că alimentația sănătoasă este cel mai important contributor la un stil de viață sănătos, conform studiului realizat de Nestlé în decembrie 2021. Cu toate că românii știu că cerealele integrale sunt bogate în fibre alimentare și pot contribui la reducerea riscului anumitor boli cronice netransmisibile, media consumului este doar de 2.8 ori pe săptămână. Consumul în România este mult sub recomandări, care propun ca jumătate din cerealele și produsele derivate (pâine, paste, orez) consumate într-o zi să fie integrale. Doar 16% dintre românii din mediul urban consumă cereale integrale mai mult de 5 ori pe săptămână.

¹ http://www.fao.org/gsfaonline/foods/details.html?id=104
² NielsenRetail Audit Oct 2021 Cereals, Muesli Total Market & NielsenRetail Audit Oct 2021 Hot Porridge Total market.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.