Primăvara aduce 40 de noi produse din cinci categorii în portofoliul Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, într-o adevărată campanie menită să-i încânte pe consumatorii români cu inovație și deliciu.
Fiecare noutate încorporează campanii laborioase de cercetare de piață, teste de diferite ingrediente, modificări de rețete, sondaje cu grupuri de consumatori, modificări pe liniile de producție și ambalare, și multe alte operațiuni la fel de complexe precum lansarea unui nou model de automobil sau a unui facelift major, de exemplu.
Dintre cele 40 de noi produse, 20 sunt sezonale, din categoriile Kitkat si Smarties, în ediții limitate de Paști. De la iepurași, precum KitKat Caramel Sărat, deliciul sezonului, la ouă de ciocolată cu bombonele Smarties în interior, sau cutiile de Egg Hunt, produsele KitKat și Smarties sunt perfecte pentru a le savura în timp ce vă bucurați de momentele speciale alături de cei dragi.
Pentru iubitorii cafelei, NESCAFÉ 3in1 Black Roast iese în evidență la raft prin ambalajul său alb și negru într-o categorie tradițional codificată pe culori, și așa este și gustul său. Contrastul dintre aroma intensă și bogată a cafelei, a laptelui și a zahărului din NESCAFÉ 3in1 Black Roast ar putea deveni o combinație preferată pentru consumatorii din întreaga regiune.
Nu mai puțin de 14 noi produse vor fi anunțate în curând sub brandul Maggi în probabil cea mai amplă împrospătare de categorie din portofoliul curent al Nestlé. Toate produsele Maggi sunt realizate din legume atent produse și procesate, iar ambalajele sunt realizate din hârtie și se pot recicla ușor.
În categoria Infant sunt anunțate șase produse noi: mai multe variante de deserturi și piureuri de fructe pentru bebeluși GERBER, cereale integrale precum Nestlé Junior Căpșuni având o textură cu bucățele de fructe si cereale, îmbogățite cu fier și 12 vitamine și minerale pentru o dezvoltare armonioasă. Fiecare porție de cereale Nestlé pentru sugari și copii de vârstă mică asigură o nutrietie echilibrată cu fiecare castronaș. Nestlé susține recomandarea Organizației Mondiale a Sănătății privind alăptarea exclusivă până la 6 luni și începerea folosirii produsului de la această vârstă în paralel cu continuarea alăptării. Pentru diversificarea alimentației celor mici, este obligatorie consultarea medicilor de specialitate.
Și prietenii noștri blănoși vor fi surprinși de noutățile Nestlé sub brandul Purina. Este vorba de Purina AdVENTuROS™ Training, recompense pentru câini, potrivite pentru diverse momente ale zilei precum dresaj, plimbări, sănătatea dentiției, respectiv de noua gamă Felix Tasty Shreds, hrană umedă pentru pisici cu acizi grași Omega 6 esențiali și combinația potrivită de vitamine pentru a ajuta la menținerea vitalității pisicii și a o pregăti pentru șotii și noi aventuri!
În total, 20 de noi produse, plus cele 20 de noutăți de sezon, au fost pregătite de Nestlé și le veți descoperi la rafturi în perioada următoare.
O altă noutate o reprezintă faptul că în Zona Europa, de care aparține România, 95,2%* din toate ambalajele Nestlé sunt deja proiectate astfel încât să poată fi reciclare. La sfârșitul anului 2023, 82,8%* din ambalajele din plastic ale produselor destinate Zonei Europa erau concepute pentru reciclare. Mai mult, începând din 2018, Nestlé a ajuns la 32,6% din ținta de reducere a utilizării plasticului virgin, fiind înlocuit cu materiale reciclate. În Europa, Nestlé lucrează cu alți jucători din industrie pentru a promova schemele de responsabilitate extinsă a producătorului (EPR) și colaborează cu autoritățile publice pentru a îmbunătăți sistemele existente de deșeuri de ambalaje.