Campania își propune să dubleze numărul autoexaminărilor pe care le fac femeile de la an la an
Nestlé România lansează cea de-a treia ediție Pink Ribbon, pentru prevenirea cancerului la sân prin promovarea autoexaminării periodice. Abordarea de anul acesta, “Fii critică cu trupul tău”, încurajează femeile să acorde o atenție deosebită atunci când vine vorba despre propria sănătate.
“Este cel de-al treilea an de campanie Pink Ribbon în care susținem lupta pentru sănătatea și starea de bine a femeilor. Prin autoexaminare, noi, femeile, putem descoperi semne ale cancerului la sân la timp, pentru a putea acționa rapid împotriva acestuia. De aceea, scopul nostru este dublarea numărului de autoexaminări ale sânilor pe care femeile le fac an de an”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager Nestlé România – divizia Cereale de mic dejun.
Anul acesta, Nestlé FITNESS transformă lupta împotriva cancerului mamar într-o cursă roz, pe care o organizează împreună cu Skirtbike, organizație nonguvernamentală care susține un stil de viață activ prin promovarea ciclismului urban în rândul femeilor. Evenimentul are loc duminică, 2 octombrie, începând cu ora 14:30, la Palatul Copiilor din Bulevardul Tineretului 8-10. În spațiul special amenajat, Nestlé invită participantele să viziteze cele trei zone – Pozitivă, Activă și Sănătoasă – menite să le încurajeze să fie critice cu trupul lor, deoarece „a fi critică” înseamnă a avea grijă de propria persoană. Astfel, doamnele și domnișoarele au oportunitatea să învețe cum să se autoexamineze periodic de la specialiști în domeniu, se vor bucura de surprizele pregătite să le însenineze ziua și vor pleca, împreună, într-o cursă pe biciclete prin intermediul căreia vor arăta unui oraș întreg că sunt frumoase și feminine, dar, mai ales, că au grijă de ele.
În plus, vizitatoarele celor trei zone pot câștiga, prin tragere la sorți, o bicicletă perfectă pentru plimbările în oraș.
Accesul la eveniment este gratuit pentru publicul larg, iar participanții sunt încurajați să poarte o piesă vestimentară sau un accesoriu roz, ca simbol al susținerii cauzei Pink Ribbon. Traseul pentru cursa roz este Palatul Copiilor – Bd. Tineretului – Piața Unirii – Bd. Unirii – Piața Muncii – Șoseaua Mihai Bravu – Bd. Tineretului – Palatul Copiilor. Pentru mai multe detalii despre eveniment, accesați //bit.ly/2dC2B2n.
Pe lângă cursa roz, campania Pink Ribbon oferă un sprijin concret pentru ca autoexaminarea regulată a sânilor să devină un stil de viață pentru femeile din România. Nestlé FITNESS propune evenimentul “Check yourself” pe Facebook, în care este suficient ca acestea să dea click pe link-ul //bit.ly/CheckYourselfFacebookEvent pentru a se înscrie și pentru a primi notificări periodice, care să le reamintească să se autoexamineze.
În plus, ca parte din campania Pink Ribbon, Nestlé FITNESS a susținut și anul acesta cauza Asociației Casiopeea, prin implicarea în cursa organizată în 24 septembrie, unde angajații Nestlé au alergat pentru femeile care au nevoie de proteze mamare.