La începutul acestui an, Mullen a câștigat pitchul de creație organizat de compania Nestle România și va oferi soluții creative multi-channel pentru brandul de cafea Nespresso. Cele două echipe vor construi în continuare proiecte creative la o cafea excepțională, împărtășind valori și un spirit inovator, care susțin dezvoltarea unor campanii memorabile pentru diverse sortimente de cafea și espressoare din portofoliul Nespresso.
Încă din anul 2019, când cele două echipe au început să lucreze împreună, Mullen oferă soluții creative bazate pe analiza datelor și insights relevante pentru brandul Nespresso. Colaborarea dintre Mullen și Nespresso s-a consolidat prin înțelegerea viziunii inovatoare a brandului, a dorinței de a transforma cafeaua într-o forță a binelui și de a atrage participarea tuturor la conectarea unei rețele care să aibă drept nucleu cafeaua, iar ca piloni principali calitatea, cultura, grija pentru natură și comunitate.
În următorii 3 ani, pentru a susține și completa experiența multi-channel, agenția va asigura servicii de strategie, creație, DTP, producție audio-video, dar și realizarea de materiale pentru trade, print, branding, outdoor, digital și Social Media.
„Continuarea acestui parteneriat este o confirmare a faptului că echipele noastre au o viziune comună în prezentarea valorilor Nespresso și a brandului nostru de cafea. Obiectivul nostru comun va rămâne promovarea proiectelor de inovație și sustenabilitate care diferențiază brandul Nespresso și îl plasează în topul preferințelor consumatorilor de cafea super-premium”, a spus Lidia Chiraches, Marketing Manager, Nespresso.
„Credem foarte mult în compatibilitate la nivel creativ și valoric, de aceea ne bucurăm să continuăm acest frumos parteneriat cu dream-brand dar și dream-team Nespresso pentru următorii 3 ani. Un brand aproape de ADN-ul nostru strategic și creativ, Nespresso ne-a permis, de-a lungul timpului, să dezvoltăm campanii multi-channel, bazate pe analiza datelor și insights relevante, care să consolideze imaginea brandului. Sperăm să sărbătorim fiecare an de colaborare cu proiecte valoroase și inovatoare, în spiritul brandului Nespresso”, a completat Andra Panaitescu, Client Service Director, Mullen România.
Echipa Mullen: Anca Iuhas (Strategy Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Mara Grigorescu (Account Director), Elena Enciu (Account Manager), Andreea Matei (Account Executive), Silviu Antohe (Executive Creative Director), Florian Langa (Senior Copywriter), Dan Drăgan (Senior Art Director), Ana Gheorghe (Copywriter), Alexandru Ranete (Graphic Designer), Mircea Solomiea (Graphic Designer)