Nespresso deschide un nou boutique în AFI Cotroceni și dezvăluie o experiență unică pentru iubitorii de cafea. Noul boutique Nespresso, situat la parterul centrului comercial AFI Cotroceni, pe culoarul Champs-Élysées, are o suprafață de 54 de metri pătrați și este al șaselea punct de vânzare Nespresso în România.
Noul Boutique atinge cele mai înalte standarde în industria de retail de lux şi oferă iubitorilor de cafea o experiență deosebită de cumpărare, precum și o călătorie în universul Nespresso – atât prin oferta variată de cafea de specialitate, cât și prin angajamentul Nespresso de a acţiona întotdeauna cu cea mai mare responsabilitate faţă de oameni şi mediul înconjurător. Din acest motiv, piesele de mobilier din cadrul noului punct de vânzare sunt create din materiale obţinute durabil, conform principiilor economiei circulare și principiilor de protejare a mediului înconjurător.
Blaturile meselor sunt realizate cu zaţ de cafea prelucrat şi compactat – resturi de cafea măcinată de la fabrica Nespresso din Avanches, Elveţia. Elementele metalice sunt create din aluminiu reciclat și din capsulele de cafea Nespresso, iar lemnul folosit la crearea mobilierului provine de la Alpi Wood, o companie care a ridicat standardele în industria prelucrării lemnului, folosind doar lemn din surse reforestabile, unde pentru lemnul tăiat și procesat se plantează alți arbori, astfel încât impactul asupra mediului să fie neutru.
„Deschiderea noului boutique Nespresso în AFI Cotroceni este o mare bucurie pentru mine și reprezintă, în aceeași măsură, și o validarea a eforturilor Nespresso, pe piața locală, de a fi mereu aproape de iubitorii de cafea. Vrem ca prin tot ce facem să oferim cafea de cea mai bună calitate, produsă cu mare aplecare spre comunitățile cu care suntem parteneri și cu multă atenție asupra impactului pe care îl avem asupra mediului înconjurător.”, a declarat Ana Maria Doxan, noul Business Executive Officer al companiei Nespresso România.
Noul spațiu vine și cu două elemente noi pentru iubitorii de cafea Nespresso: Smart recycling point – un echipament pentru colectarea capsulelor utilizate în scopul reciclării, cu ajutorul căruia clienții pot cântări capsulele pe care le vor recicla și pot vedea, pe afișajul echipamentului, ce anume se poate produce din capsulele utilizate (energie sau obiecte). Un alt element de noutate este constituit de Window-to-farm Flowbox – un display led dinamic produs de compania Kendu, pe care vor fi proiectate imagini animate din fermele de cafea cu care Nespresso colaborează îndeaproape și cu ajutorul căruia poate oferi clienților o incursiune în universul cafelei, cu ajutorul fermierilor. Window-to-farm Flowbox întregește atenția și angajamentul Nespresso de a avea un impact pozitiv asupra mediului, de aceea consumă cu până la 80% mai puțină energie decât un ecran TV clasic și va fi situat în spatele caselor de marcat.
În noul boutique din AFI Cotroceni, Nespresso pune la vânzare toată gama de cafea, espressoare și accesorii, iar echipa de coffee specialists numără opt membri.