În dorinţa de a transforma momentele de aşteptare ale autobuzului în clipe de relaxare, NESCAFE a amplasat în centrele marilor oraşe, staţii de autobuz personalizate.
Proiectul inovator dezvoltat de către NESCAFE urmăreşte să aducă zâmbetul pe buzele oamenilor grăbiţi. Staţiile NESCAFE recreează atmosfera caldă şi prietenoasă din cafenele, fiind dotate cu canapele şi un decor specific acestui tip de local.
Cei care ajung în “staţiile de cafea” NESCAFE vor uita de trafic sau de întârzierea mijloacelor de transport în comun, pentru că atmosfera plăcută va reuşi cu siguranţă să le distragă atenţia de la problemele zilnice.
În plus, timp de o săptămână, doritorii vor putea savura şi o cafea cu gust atât de bun, preparată special de către NESCAFE. Invitaţia la cafea va continua şi în săptămânile următoare, trecătorii primind pliculeţe de NESCAFE Red Cup şi NESCAFE 3 în 1, pentru a-şi prepara singuri cafeaua acasă.
„Prin derularea acestui proiect, dorim să oferim o soluţie diferită pentru eliminarea rutinei cotidiene. Staţiile de autobuz reprezintă locaţiile în care atât dimineaţa, cât şi seara, răbdarea oamenilor este pusă la încercare. De aceea, noi le oferim staţii de autobuz inedite, care reuşesc să îi detensioneze pe drumul spre sau dinspre serviciu. În plus, călătorii au ocazia să experimenteze ceva unic, pentru că aducem noi cafeneaua în calea lor.”, declară Ana-Maria Stanca, Senior Brand Manager Beverages în cadrul Nestlé România.
Proiectul “Staţiile de cafea” NESCAFE se derulează în intervalul 1- 30 aprilie 2009, în centrele marilor aglomerări urbane – Bucureşti, Braşov, Craiova, Cluj şi Iaşi.
Din partea Nestlé echipa de proiect a fost formată din: Ana-Maria Stanca – Senior Brand Manager, Tulia Căşvean – Brand Manager, Silviana Mihalache – Brand Manager, Isolda Zăvoianu, CRM Manager.
Dezvoltarea şi implementarea proiectului „Staţii de cafea NESCAFE” s-a datorat şi agenţiilor BV McCann Erickson, Zenith Media Romania şi agenţiei de producţie Media Advertising.
{mosloadposition user10}