NESCAFÉ a lansat în parteneriat cu site-ul www.eva.ro jocul virtual www.lumeacafelei.eva.ro în cadrul căruia concurenţii îşi administrează propria plantaţie de cafea. Participanţii care vor parcurge toate etapele procesului de producţie a cafelei solubile până pe 22 aprilie 2010 pot câştiga marele premiu, un Fiat Grande Punto şi 2 aparate multifuncţionale NESCAFÉ Dolce Gusto.
Pentru a se înscrie în concursul Lumea Cafelei, participanţii trebuie să îşi creeze cont pe site-ul www.eva.ro şi să parcurgă cele 7 stadii de dezvoltare a cafelei, de la plantarea bobului de cafea până la prepararea cănii de cafea. Jocul dezvoltat de NESCAFÉ şi Eva.ro este practic o ilustrare a procesului de producţie a cafelei solubile NESCAFÉ, produs 100% natural.
O aplicaţie inedită a jocului este prezenţa unui specialist pe care utilizatorii îl pot cumpăra sau instrui. Există inclusiv o componentă de interactivitate, fiecare vizită a prietenilor pe pagina utilizatorului înscris în concurs aducându-i acestuia puncte în plus şi implicit mai multe şanse de câştig.
“Prin lansarea jocului virtual Lumea Cafelei în parteneriat cu site-ul Eva.ro, NESCAFÉ oferă consumatorilor o platformă online specială, interactivă, ce prezintă într-un mod inedit procesul de producţie a cafelei solubile. Astfel, concursul este o modalitate de a le explica consumatorilor cum se produce cafeaua şi le oferă posibilitatea de a avea pentru prima dată, chiar dacă virtual, o plantaţie de cafea. Până acum aproximativ 70.000 de useri s-au înscris în concurs şi ne aşteptăm ca numărul concurenţilor să crească, pâna la finalul concursului.”, declară Ana-Maria Stanca, Group Brand Manager Nestlé Beverages.
„Lumea Cafelei a reprezentat pentru Eva.ro o provocare imensă. Parteneriatul cu NESCAFÉ a solicitat la maxim creativitatea departamentului de marketing şi experienţa departamentului de dezvoltare. Rezultatele de până acum dovedesc încă o dată că în România se pot crea proiecte de succes. NESCAFÉ, Zenith Media şi Eva.ro au reuşit să creeze un astfel de proiect”, declară Alexandru Iosef, project manager Eva.ro.
Premiile speciale ale concursului Lumea cafelei, cele două aparate NESCAFÉ Dolce Gusto şi marele premiu, un Fiat Grande Punto vor fi acordate în lunile martie şi aprilie, prin tragere la sorţi.
Proiectul Lumea Cafelei a fost dezvoltat de NESCAFÉ în parteneriat cu Zenith Media şi www.eva.ro.
Echipa Nestlé care a lucrat la proiectul Lumea Cafelei a fost formată din Ana-Maria Stanca, Group Brand Manager şi Silviana Mihalache, Senior Brand Manager.
Din partea Zenith Media coordonarea proiectului a fost asigurată de Victor Avram, Interactive Media Planner.
Din partea Eva.ro, au fost implicate în proiect departamentele de Marketing şi Dezvoltare ale Imedia Plus Group.
{mosloadposition user10}