Pentru o perioda de trei saptamani, NESCAFÉ si OgilvyOne au cautat castigatori intre tinerii pasionati de filme.
Noua promotie NESCAFÉ a adus tuturor celor pasionati de filme si de o cafea buna sansa de a se putea bucura de cel mai recent film al Angelinei Jolie, intr-un cadru special – o sala de cinema special rezervata si amenajata pentru castigatorii promotiei. Promotia a urmarit sustinerea platformei de film NESCAFÉ si a atins in acelasi timp obiectivele de CRM (colectare de date si analiza de profil demografic) ale brandului.
In perioada 1 iunie – 20 iunie, pasionatii de filme bune, au putut vizita site-ul www.VremLaFilm.ro, unde au avut sansa de a castiga o vizionare privata in avanpremiera exclusiva a filmului Wanted cu Angelina Jolie – sala CinemaPro rezervata pentru un singur castigator si prietenii lui.
Tinerii care s-au inscris pe www.VremLaFilm.ro au trimis invitatii prietenilor ca sa formeze un grup de minim 50 de persoane. Primul lant a castigat astfel sala de cinema special rezervata doar pentru membrii sai.
Campania de comunicare a evenimentului s-a desfasurat timp de 3 saptamani pe site-uri de nisa, in presa scrisă, prin direct mailing si e-mailing. La sfarsit de campanie pe site au fost initiate 411 de grupuri de prieteni iar 160 de castigatori au vizionat Wanted in avanpremiera exclusiva.
“Toata aceasta actiune a plecat de la un insight simplu: tinerii sunt pasionati de un film bun si este placut pentru fiecare dintre noi sa isi invite prietenii la o avanpremiera in care covorul rosu e asternut doar pentru noi. Iar pentru ca NESCAFÉ si filmele bune au fost intotdeauna prieteni, am vrut sa le dam tinerilor oportunitatea de a se bucura aceasta experienta intr-un mod inedit.” – a declarat Ana-Maria Stanca – Senior Brand Manager Nestlé.
“VremLaFilm.ro a fost un proiect foarte drag noua pentru ca a fost o combinatie buna de tehnici traditionale de comunicare si new media. Vorbim de fapt de o promotie initiata in online cu rezultate tangibile in offline. Am luat practic principiile de CRM care inca functioneaza extraordinar de bine si le-am implementat pe canalele digitale. Nu in ultimul rand a fost un proiect tare simpatic” a incheiat Adrian Alexandrescu
Din partea Nestlé echipa de proiect a fost formata din: Ana-Maria Stanca – Senior Brand Manager, Tulia Casvean – Brand Manager, Silviana Mihalache – Brand Manager, Alexandra Bucur – CRM Officer.
Echipa Ogilvy care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din:Ruxandra Petrescu – Group Creative Director, Ruxandra Matache – Art Director, Viorela Turcu – Copywriter , Vasile Alboiu – Digital Creative Coordinator, Alexandru Hariga – Web Designer, Adrian Alexandrescu – One-to-One Communications Director, Andreea Stan – Senior Account Executive si Alina Moldovan – Account Executive.
{mosloadposition user10}