NESCAFÉ a lansat o nouă campanie de imagine ce porneşte de la ideea că pentru a avea momente plăcute, cafeaua este cel mai potrivit liant. Aşa cum ai nevoie de ingredientele potrivite pentru a pregăti o ceaşcă bună de cafea, la fel este nevoie de ingrediente speciale şi pentru a crea momente perfecte.
„Unii nu se pot trezi cu adevărat fără o cafea bună, alţii văd în cafea mai degrabă un pretext pentru a lua o pauză sau a petrece momente frumoase împreună cu prietenii. Dar, indiferent de motiv, în cazul în care cafeaua pe care o bei are gust mai bun, sunt şanse foarte mari ca întreg contextul în care este savurată să devină mult mai plăcut. Iar NESCAFÉ este sinonimul gustului bun cu care începe un zâmbet”, spune Raluca Iacob, strategic planner McCann Erickson.
Execuţional, în loc de ingredientele obişnuite pentru o cafea (cafea, apă sau lapte şi zahăr) au fost adăugate cele necesare pentru a crea momente perfecte, toate amestecate într-o cană de cafea NESCAFÉ. Au fost realizate trei spoturi de imagine în jurul a trei momente în care cafeaua poate fi un pretext: aventura de-o noapte, cafeaua de la birou şi discuţia între fete la cafea.
„Acţiunea din spoturi se petrece într-o cană de cafea NESCAFÉ, în care o lingură uriaşă adaugă ingredientele necesare obţinerii unor momente perfecte. Iar pentru asta am folosit chiar o lingură imensă, de care ne-am îndrăgostit atât de mult încât după filmări am adus-o în agenţie şi avem de gând să o folosim drept obiect neconvenţional de decor. Am folosit însă la filmări o lingură şi mai mare, atât de mare încât a fost montată de un excavator care o mişca sus-jos şi în care au încăput 7 oameni. În final, la spotul ‘Aventura’, pentru că trebuia să avem şi un cadru în care cădea patul, i-am dat drumul din linguriţă fără frânghii. Cu toţii ne-am aşteptat la o mare bubuitură şi la patul făcut bucăţele. Bubuitura s-a întâmplat – patul a rămas însă întreg”, spune Radu Pilat, Copywriter McCann Erickson.
“NESCAFÉ este o cafea cu un gust foarte bun, special gândită pentru a celebra individualitatea consumatorului şi pentru a-l încuraja să se bucure de momentele plăcute de zi cu zi. NESCAFÉ oferă momente ce inspiră cu adevărat“, spune Ana-Maria Stanca, Group Brand Manager Beverages.
Echipa McCann care a lucrat la campanie a fost formată din: Alexandru Dumitrescu – Associate Creative Director, Adriana Paşcan – Group Creative Director, Radu Pilat – Copywriter, Ion Ludoşanu – Art Director, Raluca Iacob – Strategic Planner, Dana Constantin – Group Account Director, Ana Miculescu – Senior Account Executive, Tiberiu Munteanu – Head of A/V Production, Ilinca Nanoveanu – AV Producer.
Din partea NESCAFÉ: Stephen Watson – Marketing Manager, Ana Maria Stanca – Group Brand Manager, Silviana Mihalache – Brand Manager, Tulia Casvean – Brand Manager, Răzvan Eftimiu – Communication and Marketing Specialist şi Ramona Toganel – Market Research Executive.
{mosloadposition user10}