Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

NESCAFÉ: Diferentele biologice si genetice determina nevoia de varietate

Noua gamă NESCAFÉ Brasero oferă trei tipuri diferite de cafea pentru gusturile variate ale consumatorilor

Diferenţele biologice şi genetice sunt cele care determină nevoia de varietate a oamenilor, fiecare persoană căutând acele soluţii adaptate propriului organism.

Nevoia de diversitate se manifestă foarte evident la nivelul alimentaţiei, datorită papilelor gustative care determină percepţia asupra alimentelor sau băuturilor pe care le consumăm.

Studii recente1 citate de NESCAFÉ demonstrează că, de la o persoană la alta, numărul papilelor gustative variază între 2000 şi 10.000, ceea ce determină diferenţe în percepţia asupra gustului, in special în ceea ce priveşte aprecierea intensităţii lui.

Dincolo de gust, în alegerea alimentelor există şi diferenţe determinate de personalitatea fiecăruia şi de ritmul în care îşi desfăşoară activităţile, confom unui alt studiu2 menţionat de NESCAFÉ. Astfel, unele persoane preferă alimentele mai sărate, altele pe cele dulci, iar alte persoane aleg alimentele şi în funcţie de intensitatea gustului.

Oamenii sunt diferiţi genetic, biologic, dar şi din punct de vedere al personalităţii, toate acestea contribuind la preferinţa pentru un anumit gust. Pornind de la nevoile diferite ale consumatorilor, NESCAFÉ lansează gama NESCAFÉ Brasero, inovând categoria de cafea solubilă cu trei produse create în funcţie de gusturile variate, venind cu reţete speciale testate şi apreciate de consumatori: NESCAFÉ Brasero Original, NESCAFÉ Brasero Mild şi NESCAFÉ Brasero Strong.

· NESCAFÉ Brasero Mild este cafeaua aromată, cu o cremă bogată şi gust catifelat, ce se adresează persoanelor cărora le place să se bucure de fiecare clipă a dimineţii şi să se răsfeţe de la primele ore.

· NESCAFÉ Brasero Original este cafeaua cu gust echilibrat ideală pentru cei care nu pierd prea mult timp dimineaţa, cărora respectarea unui program zilnic prestabilit le oferă siguranţă şi comfort.

· NESCAFÉ Brasero Strong este o cafea cu un gust puternic ce se potriveşte persoanelor foarte matinale, cu un ritm foarte alert încă din zori.

Studiile de piaţă au demonstrat că 32% dintre consumatorii de cafea solubilă din România preferă o cafea foarte tare, ei folosind dublul cantităţii recomandate în prepararea ei. NESCAFÉ Strong se adresează acestei categorii de consumatori. (sursa 360Insights, Test produs)

“Fiecare persoană are propriile ritualuri matinale şi un ritm personal de a-şi începe ziua. Noi ne-am gândit să ne adaptăm preferinţelor şi stilului lor de viaţă, precum şi gusturilor variate, propunându-le trei tipuri diferite de cafea în ceea ce priveşte intensitatea gustului. Astfel, în funcţie de personalitate sau de ritmul în care îşi desfăşoară activităţile, consumatorii îşi pot alege cel mai potrivit produs din gama NESCAFÉ Brasero de la cafeaua foarte fină şi usoară la cea cu un gust foarte intens. Încă o dată, suntem aproape de consumatorii noştri oferindu-le o soluţie adaptată şi rapidă pentru provocările zilnice.”, afirmă Ana Maria Doxan, Business Unit Manager Nestlé Beverages.

Produsele din gama NESCAFÉ Brasero sunt disponibile pe piaţă în ambalaje de gramaje diferite: NESCAFÉ Brasero Mild (1.8 şi 100 grame), NESCAFÉ Brasero Original (1.8 g, 20g, 50g, 75g, 100g şi 200g) şi NESCAFE Brasero Strong (1.8g şi 100 g).

Astfel, NESCAFÉ Brasero oferă consumatorilor diversitate şi posibilitatea de a alege cafeaua care reprezintă ritmul şi personalitatea. Fiecare poate alege cu NESCAFE Brasero gustul dimineţii sale!

1 Nicholas Bower, MD, Director Medical la MedExpressş //www.dailyspark.com/blog.asp?post=7_things_you_didnt_know_about_your_taste_buds.
2 Dr Alan Hirsch; //www.bbc.co.uk/science/humanbody/mind/articles/personalityandindividuality/flavourandpersonality.shtml.

Bucuresti, 12.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.