Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

NESCAFE: 76% din romani prefera sa bea acasa cafeaua de dimineata

Nescafe

NescafeConsumul de cafea imbunatatește performanta mentala de la primele ore ale zilei

Cafeaua de dimineata, ca parte din obiceiurile zilnice ale romanilor, este consumata acasa in proportie de 76%, fiind un stimulent mental de la primele ore. In acest mediu familiar, majoritatea consumatorilor romani se pregatesc pentru activitatile din timpul zilei, așa cum releva un studiu NESCAFE.

Romanii aleg sa iși savureze cafeaua alaturi de familie, pentru trei sferturi dintre consumatori propriul camin fiind locatia perfecta pentru cafeaua de dimineata. Pe langa gustul foarte bun, cafeaua este considerata, in același timp, unul dintre cele mai placute moduri de a incepe ziua și un aliat pentru intreaga zi.

Consumul de cafea solubila 100% naturala este parte dintr-un stil de viata activ și echilibrat, care incepe cu un mic dejun sanatos și continua cu mișcare inainte de a merge la serviciu. Astfel, savurata inainte de activitatile solicitante, cafeaua poate imbunatati memoria și capacitatea de concentrare.

”In mare parte, obiceiurile de consum ale romanilor includ o cana de cafea de dimineata, care se incadreaza intr-un consum moderat de 2-3 cani de cafea. Cafeina din cafea are rolul de stimulent asupra metabolismului și determina o activitate mentala mai intensa pe tot parcursul zilei, fiind un start natural benefic de la primele ore.”, explica Nicoleta Tupita, specialist in nutritie NESCAFE.

Alaturi de un mic dejun diversificat, bogat in vitamine și minerale, consumul de cafea solubila 100% naturala este parte a unui stil de viata echilibrat.

*Studiul a fost efectuat impreuna cu agentia 360 Insights, pe un esantion de 825 persoane cu varste cuprinse intre 16 și 60 de ani, din mediul urban, in perioada Mai-Iunie 2012.

Bucuresti, 14.11.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.