NESCAFÉ 3in1 lansează o super provocare pentru cei care vor să învingă plictiseala şi să pornească în aventură. Persoanele cu spirit de aventură se pot înscrie, în perioada 13 septembrie – 10 octombrie 2011, în campania online “Învinge plictiseala cu NESCAFÉ 3in1 şi Discovery Channel!”, o competiţie informativă şi distractivă.
Campania se desfăşoară pe pagina Facebook/NESCAFÉ România şi îi provoacă pe participanţi să răspundă la 4 serii de întrebări din sfera „supravieţuirii” şi să câştige premii incitante. Cei care acceptă provocarea, se uită în fiecare marţi seara la Discovery pentru cele mai noi „lecţii” de supravieţuire şi răspund corect, pot câştiga o aventură Exploratist – un weekend de supravieţuire pentru 5 persoane – precum şi unul dintre cele 80 de kituri antiplictiseală oferite de NESCAFÉ 3in1 şi Discovery Channel.
“NESCAFÉ 3in1 înseamnă prieteni, experimentare, creativitate, dinamism, într-un cuvânt modalităţi de a învinge plictiseala, iar acum vine cu o nouă propunere pentru tinerii din România. Campania online “Învinge plictiseala cu NESCAFÉ 3in1 şi Discovery Channel” este o competiţie în care participanţii îşi pot testa cunoştinţele într-o adevărată aventură online”, declară Ana Maria Doxan, Business Unit Manager Nestle Beverages.
Eşti fan Bear Grylls? Urmăreşti cu sufletul la gură cele mai noi episoade din Tehnici esenţiale de supravieţuire şi ştii deja pe de rost toate trucurile pentru a scăpa dintr-o situaţie extremă? În cazul ăsta eşti gata să participi la concurs!
Pe parcursul celor 4 săptămâni de campanie, utilizatorii de Facebook trebuie să acceseze pagina oficială a NESCAFÉ România, să intre în aplicaţie şi să aleagă răspunsul corect la întrebările din concurs. În cazul în care nu ştiu răspunsul, NESCAFÉ le vine în ajutor: pot introduce coduri promoţionale NESCAFÉ şi automat află răspunsul corect. Finalizarea etapelor săptămânale înseamnă şansa de a câştiga prin tragere la sorţi unul dintre cele 20 de kit-uri de supravieţuire oferite săptămânal de NESCAFÉ 3in1 şi Discovery Channel. Iar finalizarea tuturor celor 4 etape înseamnă intrarea automată în tragerea la sorţi pentru excursia Exploratist.
Pentru a afla mai multe detalii despre concurs, puteţi accesa pagina de Facebook a NESCAFÉ România.
Despre NESCAFÉ
Cafeaua solubilă a fost inventată de Nestlé în 1938 şi a fost denumită NESCAFÉ, derivat din numele companiei Nestlé şi café. Astăzi, NESCAFÉ este cafeaua nr. 1 în lume, venind în întâmpinarea consumatorilor cu foarte multe varietăţi de produse pentru toate gusturile.
Compania Nestlé, cu sediul central în Vevey, Elveţia, a fost înfiinţată în 1866 de Henri Nestlé, iar astăzi este cea mai mare companie de nutriţie, sănătate şi wellness, ocupând poziţia de lider mondial în industria alimentară. În prezent, Nestlé are peste 280.000 de angajaţi, 443 de fabrici şi operaţiuni în 81 ţări. Misiunea companiei este de îmbunătăţi în fiecare zi calitatea vieţii consumatorilor, oferindu-le oportunitatea de a alege alimente şi băuturi mai gustoase şi mai hrănitoare, pentru a avea o alimentaţie diversificată.
Activitatea Nestlé în România a început în Bucureşti, în 1995, în prezent, portofoliul Nestlé România fiind format dintr-o gamă diversificată de produse.
Despre Discovery Channel
Discovery Channel este considerat cel mai de încredere brand media global, fiind disponibil în peste 170 de ţări. Canalul face parte din portofoliul companiei Discovery Communications, alături de Animal Planet, TLC sau ID Investigation Discovery.
Discovery Channel este un canal TV modern şi dinamic, care îşi fascinează telespectatorii, îi încurajează să îşi găsească pasiuni şi să trăiască aventuri. Canalul oferă programme non-ficţiune, menţinând un echilibru unic între divertisment şi informaţie, o balanţă autentică, îndrazneaţă dar mai ales energizantă. Discovery abordează o gamă variată de subiecte, precum: tehnologie, automobile, tehnici de supravieţuire, construcţii, meserii etc.
În România, Discovery Channel emite 24 de ore pe zi, grila de programe fiind realizată pe baza preferinţelor telespectatorilor români. Printre cele mai urmărite programe se numără: Cum se fabrică, Tehnici esenţiale de supravieţuire, O pradă mortală, Monştrii apelor, Top Gear şi altele.
Despre Exploratist
„Exploratist” aduce pe piață un concept nou de agenție de turism, care promovează pachete turistice inedite, către locații deosebite. Temele acestor excursii personalizate sunt diversificate, de la un turism de aventură, dinamic, combinat cu practicarea diferitelor sporturi până la turism de relaxare și familie, lux și chiar servicii VIP. Oferta agenției este una complexă, incluzând destinații de pe tot globul, precum Africa, Alaska, Groenlana, Islanda, Antarctica, Indo-China, America Centrală și de Sud, dar și locații din Europa într-o abordare nouă pe piața turistică din România.