din Romania
{mosimage}Conform Trafic.ro, site-ul cu cel mai mare numar de vizitatori din Romania este Neogen.ro* . Statisticile arata ca portalul se bucura de aproape 700.000 vizitatori si 18 milioane de pagini afisate saptamanal.
Urmatoarele site-uri romanesti ca si popularitate sunt: Gsp.ro (620.000 vizitatori/saptamana) si Kappa.ro (420.000 de vizitatori/saptamana).
(*softpedia.com si soft32.com se adreseaza pietelor de limba engleza)
`Cu 100.000 de vizitatori in fiecare zi si un numar total de utilizatori de peste 1 milion de persoane, Neogen e un canal media comparabil cu un ziar de mare tiraj sau o televiziune`, a declarat Calin Fusu, Director General Neogen SA. `Dorinta noastra este ca, prin cresterea numarului de servicii oferite, sa ajungem un instrument utilizat de toti internautii din Romania.`
In cei 6 ani de activitate Neogen s-a consacrat printr-o serie de servicii populare: locuri de munca (BestJobs), prietenii (Noi2), jocuri (Doizece), anunturi, catalog firme, hosting, publicitate online. In fiecare saptamana peste 12.000 de utilizatori devin membri noi Neogen, 6.000 de CV-uri, 7.000 de profile si 7.500 de anunturi sunt adaugate pe site.
Fondata in anul 2000 Neogen s-a dezvoltat intr-un brand regional care a schimbat modul in care utilizatorii comunica intre ei, cauta si acceseaza informatii online.
Activitatea online a Neogen a inceput cu un singur site, specializat in imobiliare, respectiv www.ecasa.ro. Pe parcurs, activitatea a fost extinsa, aparand portalul de recrutare BestJobs.ro si site-ul de relatii personale Noi2.ro, precum si alte pagini, care in 2003 au fuzionat, serviciile fiind disponibile pe noul portal al companiei www.neogen.ro.
Ulterior, datorita dezvoltarii si inovarii continue, Neogen a ajuns astazi liderul pietei regionale de servicii online, extinzandu-si activitatea in Bulgaria si in Serbia.
{mosloadposition user10}