Neogen Publicitate a lansat Profilul Business prin intermediul caruia clientii Neogen pot interactiona direct cu grupurile lor tinta, pentru a-i tine la curent si a-i informa in mod constant cu noutati privind serviciile, produsele sau diverse evenimente.
Profilul Business se adreseaza atat companiilor mari si mijlocii, cat si micilor intreprinzatori, artistilor, muzicienilor, bloggerilor sau oricarei persoane publice, care doreste sa mentina legatura cu publicul sau tinta.
Profilul Business ofera o serie de instrumente de comunicare eficiente, precum `News Feed`, prin intermediul caruia actualizarile la profil sunt afisate automat fanilor profilului, in pagina lor de `Noutati`. Pagina de profil, in care sunt afisate ultimele actualizari la profil (imagini, fisiere video si audio, noutati, comentarii), este publica, fiind astfel vizibila tuturor vizitatorilor site-ului.
Clientii pot oferi utilizatorilor un continut interesant, prin incarcarea de imagini si fisiere video sau audio, pentru a capta si a mentine atentia acestora. De asemenea prin intermediul cluburilor de discutii si a sistemului de mesagerie, clientii pot incuraja utilizatorii sa ofere feedback, care va permite evaluarea si imbunatatirea strategiei de promovare.
Rezultatele promovarii pot fi usor urmarite si imbunatatite, prin intermediul noii sectiuni din contul creat pe Neogen Publicitate, ce pune la dispozitia clientilor statistici utile privind numarul de fani si vizitele la profilul lor business.
Profilul Business vine in completarea ofertei Neogen Publicitate, pe langa serviciile de Branding si Direct Marketing (reclame text si mesaje promotionale), pentru a le oferi clientilor un instrument de comunicare transparent prin intermediul caruia pot castiga increderea grupurilor tinta, pot construi relatii si ii pot apropia de brand. Clientii au acum posibilitatea de a ajunge direct la publicul tinta, fara a mai fi nevoie ca, in cadrul procesului de comunicare, mesajele sa treaca prin filtrul intermediarilor.
`Credem ca profilurile companiilor pe retelele sociale vor deveni in timp mai importante decat site-urile proprii. Firmele trebuie sa-si expuna produsele/serviciile acolo unde audienta este prezenta deja, retelele sociale sunt mall-urile din online.` a declarat Calin Fusu, Director General al Neogen SA.
{mosloadposition user10}