Neogen a schimbat sistemul de plata la reclamele directe (text si grafice), de la un pret fix de 10 centi/click la licitatia pretului per click, incepand de la 2 centi/click.
Reclamele se afiseaza in functie de criteriile alese de client, acesta putand alege varsta, sexul si locatia grupului demografic caruia doreste sa i se adreseze.
In afara de reclamele text, Neogen a lansat si reclamele grafice (care pot fi platite atat per click cat si pe afisare), si PromoMail – serviciul de trimitere a mesajelor promotionale in Inbox-ul utilizatorilor.
Folosind bidding-ul ca modalitate de stabilire a pretului, reclamele cu valoarea cea mai mare si cu cea mai mare rata de click vor fi afisate prioritar publicului-tinta, astfel asigurandu-se atat eficienta campaniei, cat si relevanta reclamelor pentru utilizatori.
`Posibilitatea selectarii precise a publicului-tinta din cele 2 milioane de utilizatori ai retelei Neogen, combinata cu plata doar pentru rezultate, va ajuta firmele romanesti sa vanda mai mult in aceasta perioada`, a declarat Calin Fusu, Director General al Neogen SA.
{mosloadposition user10}