pentru serviciul Publicitate!
Continuand dezvoltarea de servicii de calitate pentru advertiseri, Neogen a introdus targetarea orara pentru serviciul Publicitate, in sistemul CPM (cost per mia de afisari). Aceasta trasatura da posibilitatea advertiserilor de a-si afisa campaniile publicitare online in functie de orele sau zilele saptamanii. Facilitatea de targetare temporala se adauga celor de targetare contextuala (in functie de cuvinte cheie – in sistemul CPC) si cea demografica (varsta, sex, locatie – in cazul Mesajului Publicitar), oferite deja.
Neogen a introdus aceasta facilitate la cererea advertiserilor si a agentiilor care au dorit sa poata detine un control mai mare asupra managementului campaniilor. Aceasta facilitate se potriveste tuturor clientilor serviciului Publicitate, de la cei mai mici la cei mai mari, de la cei care activeaza pe plan local la cei cu activitati la nivel national, de la cei mai noi la cei mai sofisticati.
Advertiserii cu afaceri mici sau cei care activeaza doar pe plan local pot acum sa isi programeze campaniile sa ruleze doar in timpul orelor de varf. Cei mai sofisticati, care urmaresc sa atraga si sa exploateze apoi comportamentul zilnic sau saptamanal al cumparatorilor, pot sa isi modifice campaniile in timp real. De exemplu, un comerciant de produse alimentare poate avea campanii aditionale in timpul pranzului, aceasta fiind perioada in care creste consumul. Prin punerea la dispozitia consumatorilor a unui control mai mare asupra momentului in care reclamele lor ruleaza si asupra costului acestora, credem ca vom ajuta advertiserii sa genereze profituri mari pentru afacerea lor.
Incepand cu luna Septembrie, Neogen isi va vinde spatiile publicitare in mod direct catre clienti si agentiile de publicitate, fara a mai apela la intermedierea unor regii de media (brokeri de publicitate). Aceasta miscare duce la aparitia unui noi jucator important pe piata publicitatii online, dupa dezmembrarea in vara acestui an a echipei Netbridge.
{mosloadposition user10}