Neogen, reteaua sociala nr.1 din Romania, da publicitatii cifrele pentru serviciul de publicitate demografica DirectAds.
Lansat in luna mai a acestui an, Neogen Direct Marketing are ca obiectiv oferirea unei solutii de publicitate targetata demografic (varsta, sex, locatie), platita in functie de rezultate, firmelor mici si mijlocii.
In ultimele 30 de zile, Neogen Direct Marketing a inregistrat urmatoarele rezultate:
– peste 1.000 de advertiseri au adaugat reclame;
– reclamele introduse in sistem au generat aproximativ 500.000 (jumatate de milion) de click-uri pe luna, din partea publicului-tinta ales de advertiseri.
Va reamintim ca plata publicitatii Neogen Direct Marketing se realizeaza per click, pretul pornind de la 2 eurocenti/click, dar putand fi licitat in sus in functie de cererea de click-uri pe o anumita demografie. Cea mai atractiva demografie pana acum: femeile intre 30-45 de ani.
Neogen afiseaza reclama in functie de datele inregistrate de utilizatori pe reteaua sociala Neogen.ro, site-ul de recrutare BestJobs.ro si alte site-uri din retea.
{mosloadposition user10}