BMW AG l-a numit pe Neil Fiorentinos în funcţia de preşedinte BMW Group pentru regiunea Europei Centrale şi de Sud-Est, cu începere de la 1 septembrie 2018. Fiorentinos preia postul de la Christoph von Tschirschnitz, care a decis să preia o nouă funcţie de conducere în afara BMW Group.
Christoph von Tschirschnitz (53 de ani) s-a alăturat BMW Group în 1992 şi a deţinut diferite poziţii înalte în Planificare Corporate, Strategii Retail & Dezvoltare Dealeri, BMW Motorrad şi ca director de Vânzări & Marketing pentru vânzările BMW în regiunile Asia, Pacific, Africa sau Europa Centrală şi de Sud-Est. Înainte de a prelua postul de Preşedinte al BMW Group pentru Europa Centrală şi de Sud-Est, el a deţinut poziţia de Vicepreşedinte BMW Germania, responsabil flote, vânzări directe şi corporate.
În timpul mandatului său de Preşedinte, regiunea Europa Centrală şi de Sud-Est a înregistrat recorduri în ceea ce priveşte vânzările şi profitabilitatea. În cei patru ani de succes, von Tschirschnitz a obţinut o creştere totală de peste 50% pentru mărcile BMW şi MINI în cele 12 pieţe pe care le conduce de la sediul companiei din Salzburg. În total, pe parcursul anului 2017, BMW Group a vândut aproape 80.000 de automobile, motociclete şi maxiscutere aparţinând mărcilor BMW, MINI, BMW i şi BMW Motorrad în cele 12 pieţe din regiunea Europei Centrale şi de Sud-Est, în colaborare cu 180 de dealeri, furnizând totodată şi o gamă largă de servicii.
Neil Fiorentinos se alătura de la BMW Group Olanda, unde a deţinut poziţia de director general de-a lungul ultimilor patru ani şi jumătate.
Fiorentinos (50 de ani) şi-a început cariera alături de BMW Group în Africa de Sud, în 1994. Din 2010 el a fost numit director al BMW Group Asia. Cu o experienţă internaţională în trei birouri de vânzări diferite ale BMW Group pe trei continente, sud-africanul aduce performanţe excelente în relaţia cu dealerii şi importatorii. În ultima sa poziţie în cadrul BMW Group, în Olanda, Fiorentinos şi echipa sa de conducere au menţinut poziţia de lider a BMW în segment şi au obţinut rezultate-record de vânzări pentru BMW, MINI şi BMW Motorrad timp de patru ani consecutivi.
În noul său rol, Fiorentinos va fi responsabil pentru supervizarea activităţilor de vânzări şi marketing în Europa Centrală şi de Sud-Est, care este compusă din 12 ţări: Austria, Polonia, Republica Cehă, Grecia, Ungaria, Slovacia, Slovenia, România, Bulgaria, Croaţia, Cipru şi Malta.