Groupama Asigurări, unul dintre liderii pieței de profil din România, continuă parteneriatul cu Inspectoratul General al Poliției Române (IGPR), alături de care lansează campania de informare asupra riscurilor legate de furturile din locuințe și de prevenire a acestora intitulată “Neglijența, invitație deschisă la furt”.
Noua campanie, care se va desfășura la nivel național în perioada martie – septembrie 2016, marchează a cincea colaborare dintre asigurător și Poliția Română. Scopul campaniei este unul de prevenire, atât în ce privește furtul din locuințe, cât și în privința siguranței personale a locatarilor.
Potrivit datelor deținute de IGPR, unul din patru furturi din locuințe se petrece din cauza neglijenței locatarilor. Astfel, principalele condiţii care favorizează acest tip de infracțiune sunt neasigurarea ușii (15% din cazuri), împrietenirea cu răufăcătorul (aproximativ 10%) și escaladarea, adeseori, ca urmare a ferestrelor lăsate deschise.
„Pentru Groupama Asigurări, prevenirea riscurilor, inclusiv a celor legate de furtul din locuințe, este o direcție strategică de dezvoltare în ceea ce privește responsabilitatea socială, în deplin acord cu valorile și cu misiunea noastră. Continuarea parteneriatului demarat în 2010 cu Poliția Română este deci naturală și ne permite să venim în sprijinul celui mai important partener al nostru, clientul, cu ajutorul informărilor, recomandărilor și acțiunilor de prevenire. Ne bucurăm că putem pune în practică împreună astfel de inițiative, care vor continua să dea rezultate”, a declarat Georgiana Miron, Director de Marketing și Comunicare Groupama Asigurări.
Campania de informare și de prevenire va beneficia de o comunicare integrată, ce va include platforma online prevenireafurturilor.ro, dotată cu conținut multimedia și consacrată transmiterii mesajelor de prevenire și colectării datelor. Totodată, în cadrul campaniei, 150.000 de flyere cu recomandări pentru prevenirea infracțiunilor vor fi distribuite cetățenilor, iar 5.000 de afişe vor fi împărțite asociaţiilor de proprietari din mediul urban şi expuse la avizierele blocurilor, la sediile unităţilor de poliţie și la intrările în centrele comerciale. În plus, comunicarea integrată va include un clip video, un spot radio, precum și o vastă campanie in social media.
Campania “Neglijența, invitație deschisă la furt”, care îşi propune să aducă în atenţia cetăţenilor importanţa propriilor atitudini în reducerea riscului în ceea ce priveşte furturile din locuinţe, este a cincea derulată de Groupama Asigurări în parteneriat cu Poliția Română, cele anterioare fiind “Infractorii te pot cunoaște mai bine decât crezi”, “Nu-ți scăpa casa din ochi!”, “Nu-ți lăsa mașina la îndemâna hoților!” și “Fii precaut. Hoții nu dorm!”.
Despre Groupama Asigurări:
Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de asigurări din România, recunoscut pentru calitatea serviciilor şi soluţiile flexibile de asigurare oferite celor peste 1 milion de clienţi individuali şi peste 67.000 de companii.
Parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare, cu 34.000 de angajaţi deservind peste 13 milioane de clienţi la nivel global, Groupama Asigurări îşi orientează strategia de dezvoltare în jurul celui mai important partener al său, clientul, pentru care dezvoltă produse şi servicii simple şi flexibile, adaptabile nevoilor acestuia, care să îi asigure continuitatea planurilor atunci când evenimente neprevăzute apar. Mai multe informatii pe www.groupama.ro.