Cel mai îndrãgit matinal din România, „Neatza cu Rãzvan şi Dani”, respectã şi în acest an tradiţia şi vreme de douã sãptãmâni şi-a mutat platoul emisiunii pe nisip, transmiţând în fiecare dimineaţã în direct de pe plaja Algida din Mamaia.
Meseriaşii distracţiei şi-au propus sã aducã marea mai aproape de cei care nu reuşesc sã ajungã anul ãsta pe litoral şi au reuşit pe deplin, telespectatorii urmãrindu-i în numãr foarte mare. Astfel, ediţia de ieri a emisiunii a înregistrat un record absolut de audienţã.
Cu o cotã de piaţã de 30.8% şi o audienţã medie de 2.9% puncte de rating la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea prezentatã de Rãzvan şi Dani a înregistrat ieri un record absolut de audienţã, având cea mai bunã cotã de piaţã încã de la lansarea emisiunii.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Neatza cu Razvan si Dani (07:59-10:54) |
Antena 1 |
2.9 |
30.8 |
140 |
Pro TV |
1.8 |
19.3 |
88 |
|
Happy Channel |
0.6 |
6.8 |
31 |
Avându-l la platane pe Nonis G, echipa „Neatza” a dat startul distracţiei încã de la primele ore ale dimineţii, provocându-i pe cei prezenţi pe plajã la o mulţime de concursuri. „Cine nu se joacã la mare înseamnã cã a murit!”, a spus amuzat Dani, iar Cãtãlin Oprişan şi-a propus ieri sã le aline oamenilor dorul de locurile dragi, transformându-se în salva…dor! Pepe, Dorian Popa, Serena şi F Charm, Alessia, Mike Diamonz sunt doar câţiva dintre artiştii care i-au încântat ieri pe spectatori şi telespectatori.
Şi la nivelul întregii zile, Antena 1 s-a impus ca lider de audienţă pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.9% şi o cotã de piaţã de 21.1% pe targetul comercial.
Imediat dupã încheierea acestui sezon al emisiunii “Neatza”, Rãzvan şi Dani încep o nouã perioadã de foc – audiţiile cu juriu în cel de-al şaselea sezon al super show-ului “X Factor”, ce va fi difuzat în aceastã toamnã, la Antena 1.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban
Perioada 13 iulie 2016