Tot mai mulți telespectatori aleg să spună „Neatza cu Răzvan și Dani”. Așa se face că ieri, 11 octombrie, în intervalul în care este difuzată (07.59 – 10.55), emisiunea a fost lider de audiență pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrând o audiență medie de 3 puncte de rating și 23,9% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a situat pe locul al doilea cu 2,8 puncte de rating și 22,5% cotă de piață.
În minutul de maximă audiență de la 08.28, emisiunea a înregistrat un vârf de 5 puncte de rating și o incredibilă cotă de piață de 43,4 procente.
În perioada 5 septembrie – 11 octombrie 2016 emisiunea „Neatza cu Răzvan și Dani” a înregistrat față de aceeași perioadă a anului trecut, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste între 18-49 de ani o creștere de audiență de 41% la nivel de rating și una de 36% a cotei de piață. Creșteri importante s-au înregistrat și pe întreg publicul din mediul urban, de 31% la nivel de rating și 22% la nivelul corei de piață, în timp ce nivelul întregului public din România creșterile au fost de 38% la nivel de rating și de 27% la nivelul cotei de piață.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National