Matinalul de la Antena 1 a înregistrat o creștere de 10% a cotei de piață, la nivelul publicului comercial
“Neatza cu Răzvan și Dani”, show-ul dimineților la Antena 1, a înregistrat în această primăvară cel mai bun sezon al său, de la lansarea din anul 2008 și până astăzi.
Matinalul prezentat de Răzvan Simion și Dani Oțil a avut așadar o spectaculoasă creștere de 10% a cotei de piață, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani.
Astfel, dacă în primăvara lui 2008, anul în care Răzvan și Dani apăreau pentru prima dată la Antena 1, emisiunea lor înregistra o medie de 11,5% a cotei de piață, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în sezonul abia încheiat aceasta urcă la 19%.
De asemenea, în sezonul abia încheiat, “Neatza cu Răzvan și Dani” a înregistrat o creștere de 14% față de toamna lui 2015 și și-a îmbunătățit afinitatea la nivelul segmentului tânăr, cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani.
Sursa: Kantar Media
Target:18-49 Urban