portofoliului de canale internaţional şi în noua identitate de companie
Repoziţiionare de branduri prin conţinut original nou şi identităţi vizuale noi
Astăzi NBC Universal a prezentat planul de revitalizare a 5 branduri de canale globale, cu producţii noi şi originale ce au ca ţintă audienţa locală de pe întreg globul.
După studii globale amănunţite, NBC Universal a făcut o investiţie de milioane de dolari în portofoliul reîmprospătat de cinci branduri, centrate strategic pentru a reflecta experienţele de divertisment universale. Fiecare logo şi nume de canal a fost creat special pentru a reflecta prestigiul şi experienţa companiei-mamă Universal.
· Universal Channel este un canal de divertisment, cu producţii de renume, personaje şi poveşti ce impresionează profund
· 13th STREET Universal prezintă lumea criminalităţii şi a suspansului, cu pericole şi intrigi în fiecare moment.
· Syfy Universal este canalul original de SF şi fantezie, oferind un divertisment în care primează imaginaţia.
· Diva Universal este un canal de divertisment pentru femei care trăiesc viaţa din plin, cu un mix deosebit de drame excepţionale, escapism şi reality show-uri intrigante.
· Studio Universal aduce filmele preferate ale lumii şi poveştile din spatele lor.
Ca urmare a acestei strategii, numele de NBC Universal Global Network devine Universal Networks International, accentuându-i astfel poziţia de una dintre primele companii de divertisment din lume, ce distribuie conţinut de calitate şi branduri atrăgătoare pentru 150 milioane de telespectatori de pe întregul glob.
Roma Khanna, Preşedintele Universal Networks International & Digital Initiatives spune: “Credem că divertismentul de calitate este universal. Ne angajăm să oferim divertismentul cel mai îndrăgit din lume pentru telespectatorii noştrii. Această investiţie şi concentrarea pe cele cinci branduri de divertisment, alături de conţinutul original calitativ de top, vor crea o conexiune între prezenţa noastră globală şi dorinţele audienţei locale. Acest portofoliu global reînsufleţit va intensifica relaţiile dintre telespectatori şi canalele noastre prin intermediul conţinutului captivant.”
Universal Networks International va susţine aceste cinci branduri cu producţii în premieră, noi şi originale. O nouă investiţie în conţinutul original va rezulta în premiere mondiale exclusive ce vor apărea pe Syfy şi pe 13th STREET Universal începând din octombrie 2010. Conţinutul va deveni unul şi mai atrăgător în timp datorită achiziţiilor globale de la NBCU International TV Productions (direcţionate de Denise O’Donoghue), precum şi celor 360 de drepturi asupra conţinutului care susţin prezenţa digitală pe web a Syfy precum şi altor iniţiative digitale ale Universal Networks International.
În consultaţă şi colaborare cu partenerii locali, canalele noi vor fi distribuite în teritorii internaţionale începând cu anul 2010, primul fiind Syfy Universal în Franţa, în ianuarie 2010. America Latină va lansa Studio Universal în februarie 2010. Canalele vor ajunge în 130 de ţări şi 150 milioane de locuinţe până la sfârşitul anului viitor.
Revitalizarea brandului este parte din extinderea în curs a Universal Networks International, ajungând de la 14 canale în 2007 la 70 de canale în 2009, iniţial ajutată de achiziţia Sparrowhawk în 2007 şi alimentată de un program serios de lansare de canale pe plan internaţional. Introducerea transmisiei HD pe platformele cheie rămâne o prioritate deoarece Universal Networks International va ajunge la 100 de canale în 2010.
{mosloadposition user10}