Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

NBC Universal a demarat campania de promovare a premierei

OMUL DE TINICHEA

Pe 13 mai, de la ora 22:00, SCI FI Channel a difuzat în premieră filmul Omul de Tinichea, o producţie 2007. Pelicula reactualizează povestea originală a Vrajitorului din Oz, pentru noul mileniu. Cu un fir narativ refăcut, personaje minuţios dezvoltate şi imagini oferite de cele mai recente programe de grafică pe computer, Omul de Tinichea este o mini-serie de şase ore, în trei părţi, care nu seamănă cu nimic din ce s-a mai produs înaintea sa. Filmul poate fi urmărit pe SCI FI Channel, pe parcursul lunilor mai şi iunie. Pentru promovarea acestui film original, NBC Universal a lansat la sfârşitul lunii februarie o campanie de marketing ce înglobează atât publicitatea în presa scrisă şi pe internet, cât şi activităţi de PR şi BTL. Machetele publicitare în presa scrisă au demarat pe data de 12 mai, cu o zi înainte de difuzarea primului episod din Omul de Tinichea pe SCI FI Channel. Pentru acest tip de promovare au fost alese cele mai importante ghiduri şi suplimente TV (TV Mania, Pro TV Magazin, Oblique Magazin, Click TV şi Adevărul TV, Jurnalul Naţional TV şi Evenimentul Zilei TV) precum şi publicaţia de specialitate Media Expres.

Omul de Tinichea este promovat şi în mediul online, pe site-uri care se adresează iubitorilor de film sau persoanelor aflate în căutarea unui mod plăcut de petrecerea timpului liber: www.port.ro, www.diseara.ro, www.hmultiplex.ro, www.cinemagia.ro, www.24fun.ro, www.feminis.ro. De asemenea, pe site-ul www.scifichannel.ro a fost creată o pagină specială, dedicată filmului, unde vizitatorii pot afla mai multe informaţii şi pot participa la concursuri. Campania online a început pe 12 mai şi se desfăşoară pe o perioadă de 3 săptămâni.

Un mediu mai puţin convenţional în care va fi prezent Omul de Tinichea în această perioadă sunt ecranele TV din toate cele 35 de restaurante McDonald’s din România (10 restaurante în Bucureşti, 25 de locaţii din alte 19 oraşe). Aceste promo-uri vor rula zilnic între 13 şi 27 mai.

Campania de marketing pentru Omul de Tinichea este completată şi de activităţi BTL, precum răspândirea unor flyer-e speciale în cel mai important mall din Bucureşti. Promoterii, îmbrăcaţi în costume “de cărămizi galbene”, specifice filmului, vor distribui trecătorilor atât pliante cât şi alte materiale de promovare.
Activităţile de PR, gândite pentru a sprijini premiera filmului, includ distribuţia informaţiilor de presă şi organizarea unei vizionari în premieră a filmului Omul de Tinichea, dedicată în special reprezentanţilor mas media.

Despre SCI FI Channel
SCI FI Channel, un loc “unde imaginaţia prinde viaţă”, este dedicat genurilor SF, fantasy, horror şi paranormal. Oferta diversă de programe include de la poveşti SF tradiţionale şi drame cu extratereştri până la aventuri cu supereroi, mituri cu monştri şi divertisment fantastic de animaţie. Noul canal va prezenta filme şi seriale de televiziune noi şi foarte cunoscute, între care premiera în teritoriu Flash Gordon sau hit-uri TV precum Dark Angel şi Futurama, dar şi premiere de film cum ar fi King of the Lost World şi Devil’s Den. 
SCI FI Channel şi Universal Channel sunt distribuite în România de agenţia Sibel Media Services, reprezentată de Dl. Şerban Beleneş.

Bucuresti, 20.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.